Homepage | Інформація для учасників АТО та вимушених переселенців | Цивільний захист та безпека життєдіяльності населення |
Інститут економічних досліджень та політичних консультацій (ier.com.ua ) у рамках проекту “Діалог зі сприяння торгівлі”( tfd.ier.com.ua ), що фінансується ЄС, оголошує про третю хвилю конкурсу грантів “Адвокація заходів зі сприяння
15 лютого 2018 року о 09.00 год. у великому залі засідань районної ради відбудуться урочисті та святкові заходи з нагоди відзначення Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав
06 лютого 2018 року в смт. Арбузинка пл. Центральна 18, (3 поверх), в приміщені Арбузинської райдержадміністрації відбудеться семінар з теми: «Комплексне рішення для аграріїв до весняно-польових робіт». Реєстрація учасників з
Арбузинська райдержадміністрація оголошує конкурсний відбір на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - завідувача сектора взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату Арбузинської районної державної адміністрації.
Арбузинська райдержадміністрація оголошує конкурсний відбір на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - начальника відділу агропромислового розвитку Арбузинської районної державної адміністрації Миколаївської області Документи для участі в конкурсі
15 грудня о 10.00 год. в приміщенні Арбузинської райдержадміністрації відбудеться «круглий» стіл до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, покладання квітів до пам’ятника, що увічнює пам'ять
6 грудня – у великій залі районної ради відбудеться святковий концерт до Міжнародного дня волонтера та 26-ї річниці Збройних Сил України. Початок о 10.00. Запрошуємо взяти участь в урочистостях.
До відому жителів району Служба у справах дітей райдержадміністрації вивчає пропозиції щодо придбання житла
1 грудня о 10.00 в приміщенні Арбузинської райдержадміністрації відбудуться районні заходи присвячені Міжнародному дню інвалідів: виставка робіт людей з обмеженими можливостями та концерт. Запрошуємо усіх бажаючих відвідати виставку