Головна Інформація для учасників АТО та вимушених переселенців Цивільний захист та безпека життєдіяльності населення

До уваги пільговиків!
 
Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2019 р. № 1123 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо питань надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг» внесено зміни до абзацу другого пункту 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 року №373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі».
Згідно з прийнятими змінами:
 
 

 У разі подання заяви після 15 жовтня (15 травня) протягом опалювального (неопалювального) сезону пільга надається у грошовій готівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок пільговика в уповноваженому банку з місяця, що настає за місяцем подання заяви.
За додатковою інформацією необхідно звертатись до управління соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації за адресою: пров. Каштановий, 5, кабінет № 4, сектор персоніфікованого обліку т. 3-01-10. 

    УКРАЇНСЬКИМ ДІТЯМ ЗАГРОЖУЄ РАБСТВО.
 
      30 липня у світі відзначають Всесвітній день боротьби з торгівлею людьми. Торгівля людьми є одним із найсерйозніших злочинів проти людини, який має як економічні, так і соціальні, педагогічні, психологічні причини.
     Незважаючи на здійснення певних зусиль з боку держави в напрямку протидії торгівлі людьми – криміналізацією злочину в національному законодавстві – прийняття та виконання Комплексної програми протидії торгівлі людьми, проблема торгівлі людьми залишається актуальною і це негативне явище має стійкі тенденції до поширення.Яким би дикунством у ХХІ сторіччі не здавалися торгівля людьми і рабство, однак протиправні ремесла й досі існують у сучасному світі. Україна, на жаль, не є винятком із загального правила. Основними формами експлуатації у сучасному рабстві є не тільки примусова праця невільників, а й їхнє використання у секс-індустрії, у військовому конфлікті, у жебракуванні та, найстрашніше, на чорному ринку органів.Розповсюдилося явище рабства і на українських дітей та підлітків.  
     Зловмисники все частіше використовують їхню недосвідченість та довірливість задля власної вигоди. У результаті хтось дізнається про невільництво із творів Шевченка, сидячи за шкільною партою, а хтось – переживає моторошний сюжет у реальному житті. Жахливо усвідомлювати, що «продавцями» дітлахів часто стають їхні ж батьки. Виділяють основні причини розповсюдження торгівлі дітьми в Україні.
                                                               Бідність.
   Бідність сама із себе є запереченням прав і основоположних свобод людини, вона несе загрозу як для бідняка, так і для його оточення. Адже сама неможливість задовольнити базові потреби пригнічує гуманне начало осіб – і керівним стає інстинкт самовиживання. Злидні змушують людей здійснювати жахливі вчинки. Як от ставати злочинцем – і продавати дітей задля легкої наживи. Або самому погоджуватися на сумнівні пропозиції зловмисників, прирікаючи себе на неволю.
 
                                                      Конфлікт на Донбасі
   Окуповані території не одноразово фігурували у звітах міжнародних організацій як край свавільного беззаконня. Через їхню непідконтрольність правоохоронним органам зростає кількість випадків торгівлі людьми, а саме рабство укорінюється. Так, згідно із даними організації К4D із 2015 року масштабними стали примусові вивезення мешканок окупованих територій, у тому числі неповнолітніх, до країн Європи, Ближнього Сходу та Центральної Азії задля їхньої експлуатації в секс-індустрії.
 
                                                      Необізнаність молоді.
    Більше ніж половина українських тинейджерів здатна погоджуватися на сумнівні та ризикові пропозиції, які у результаті можуть призвести до поневолення та експлуатації. Слід розуміти, що молодь особливо чутлива до солодких брехливих пропозицій. Причини цього можуть бути дуже індивідуальними: хтось прагне легких грошей, а хтось – пригод. У будь-якому разі, рисою, що об’єднує підлітків – жертв торгівлі людьми – є їхня необізнаність та відсутність повноцінного усвідомлення тих ризиків, які можуть приховуватися за обгорткою вигідних пропозицій. Багато із них або взагалі не замислююються про вірогідність бути проданим у рабство, або вважають таку ситуацію ефемерною – такою що буває лише в кіно, у сюжетах новин або десь у далеких країнах.
Байдикування
 

Найбільш вразливою категорією дітей та підлітків є ті, хто ніде не навчається або не працює. Так, перебуваючи у такій ситуації, вони фактично виключаються із повноцінного соціального життя, яке є одним із оберегів від рабства. Окрім того, ледарство часто супроводжується незадовільним матеріальним становищем, що, своєю чергою, часто-густо стає причиною надання підлітками згоди на відверті афери та ризиковані пропозиції.
Торгівля людьми є хворобою суспільства. І як будь-яку хворобу її слід лікувати – систематично боротися із злочинністю. 

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «СОЦІАЛЬНА РОБОТА»
Соціальний працівник –
Це душі цілитель:
Він і лікар – чарівник
І порадник й вчитель,
Бо живе він для людей
Для людей працює:
Більш гуманніших людей
В світі не існує …
 
Жодна держава світу в сьогоденні не може обійтися без спеціалістів у галузі соціальної сфери. Необхідність у соціальній роботі особливо зростає під час економічних криз. На заході ця професія існує понад 100 років. Соціальні працівники допомагають нужденним вирішувати проблеми, які виникають у їхньому повсякденному житті і в першу чергу тим хто не захищений у соціальному плані: людям похилого віку, інвалідам, дітям позбавленим нормального сімейного виховання, особам з психічними розладами, сім’ям з дітьми та іншим. Ці люди не тільки пом’якшують соціальну напругу, але й беруть у участь у розробці законодавчих актів, покликаних повніше відобразити інтереси різних верств населення.
Соціальна робота як спеціальність і як професія – перспективне явище для України. Сьогодні в Україні в кожному регіоні є навчальні заклади які готують спеціалістів із соціальної роботи. В Миколаївській області їх декілька, це :
  • Первомайське ПТУ № 22
  • Миколаївське ВПУ № 21
  •  
                Надбузький аграрний ліцей

Управління соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації надає направлення на навчання за спеціальністю соціальна робота. За більш детальною інформацією звертатися за адресою: смт. Арбузинка п-к Каштановий 5 або за телефоном 3-01-10. 

       У 2019 році запроваджений новий механізм забезпечення заходами з реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу за принципом „гроші ходять за людиною”, що дозволить забезпечити адресність,  прозорість та підвищити якість надання реабілітаційних послуг.
      На виконання Закону України „Про Державний бюджет України на 2019 рік”, яким передбачені видатки за бюджетною програмою 2507100 „Реабілітація дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу” Урядом прийнято постанову Кабінету Міністрів України „Про затвердження Порядку використання у 2019 році коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу»  від 27.03.2019 № 309
Порядок забезпечення дітей з інвалідністю внаслідок ДЦП реабілітаційними заходами
 
1. Звернення для забезпечення дитини реабілітаційними заходами
    Для забезпечення дитини реабілітаційними заходами один із батьків дитини чи її законний представник подає до управління соціального захисту населення заяву про направлення дитини до реабілітаційної установи у довільній формі із зазначенням інформації про вибрану реабілітаційну установу разом з копіями:
паспорта громадянина України та/або свідоцтва про народження, та/або іншого документа, що посвідчує особу дитини;
індивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;
виписки з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о ).
Управління соціального захисту населення:
1) перевіряє наявність документів, поданих відповідно до Порядку;
2) забезпечує ведення обліку дітей, які в порядку черговості направляються на здійснення реабілітаційних заходів;
3) ознайомлює одного з батьків дитини чи її законного представника з переліком реабілітаційних установ, до яких такі особи можуть звернутися з питань забезпечення дитини реабілітаційними заходами;
4) вносить до централізованого банку даних з проблем інвалідності  відомості про:
дитину, її законного представника відповідно до пункту 4 Положення про централізований банк даних з проблем інвалідності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 р. № 121 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 12, ст. 523; 2019 р., № 17, ст. 569);
забезпечення дитини реабілітаційними заходами, у тому числі про вибір законним представником дитини реабілітаційної установи, укладення договорів, складення актів виконаних робіт із зазначенням фактично перерахованих коштів, строків перебування дитини в реабілітаційній установі.
Днем звернення одного з батьків дитини чи її законного представника до місцевого органу вважається дата надходження документів, зазначених у Порядку, що реєструються в журналі реєстрації документів.
Перелік реабілітаційних установ формується Фондом згідно із заявницьким принципом реабілітаційної установи.
Перелік реабілітаційних установ оприлюднюється на офіційних веб-сайтах Мінсоцполітики, Фонду, місцевих та регіональних органів.
 
2. Укладання договору, оформлення акта наданих послуг, відшкодування вартості реабілітаційних заходів для дітей
    Місцевий орган протягом п’яти робочих днів з дати подання заяви укладає договір про здійснення для дитини реабілітаційних заходів (далі - договір) у трьох примірниках (один - для місцевого органу, другий - для реабілітаційної установи, третій — для одного з батьків дитини чи її законного представника), в якому зазначаються строки здійснення реабілітаційних заходів у реабілітаційній установі, їх вартість тощо.
    У разі отримання від реабілітаційної установи, вибраної одним із батьків дитини чи її законним представником, обґрунтованої відмови від здійснення реабілітаційних заходів у такій реабілітаційній установі місцевий орган інформує про це одного з батьків дитини чи її законного представника та пропонує вибрати іншу реабілітаційну установу.
      Усі примірники договору, підписані уповноваженою особою місцевого органу скріплені печаткою (за наявності) та одним із батьків дитини або її законним представником передаються реабілітаційній установі.
       Керівник реабілітаційної установи підписує і скріплює печаткою (за наявності) всі примірники договору, після чого передає один примірник місцевому органові, другий - одному з батьків дитини або її законному представникові, третій примірник залишає на зберіганні у реабілітаційній установі.
       Підписання договору можливе з використанням електронного цифрового підпису.
     Відшкодування вартості реабілітаційних заходів для дітей здійснюється місцевими органами в межах бюджетних коштів шляхом їх безготівкового перерахування реабілітаційним установам як оплати за надані послуги відповідно до укладених договорів на підставі актів наданих послуг у розмірі, що не перевищує встановлену граничну вартість реабілітаційних заходів, а якщо вартість таких  заходів є меншою від граничної,  у розмірі, що не перевищує фактичну вартість реабілітаційних заходів.
      Попередня оплата здійснюється відповідно до законодавства.
      Реабілітаційна установа після здійснення для дитини реабілітаційних заходів подає місцевому органові акт наданих послуг і документ щодо проведення розрахунків за результатами надання реабілітаційних заходів згідно з умовами договору. Реабілітаційна установа також видає у довільній формі одному з батьків дитини чи її законному представникові довідку про здійснені реабілітаційні заходи та результати реабілітації.
3.Вартість реабілітаційних заходів
      Вартість реабілітаційних заходів для кожної дитини визначається реабілітаційною установою відповідно до індивідуальної програми реабілітації, в якій зазначаються обсяг і строки проведення таких заходів.
      Гранична вартість реабілітаційних заходів не перевищує для однієї дитини,  яка відповідно до індивідуальної програми реабілітації за більшістю основних категорій життєдіяльності має обмеження I та II ступеня - 16 тис. гривень, III ступеня - 25 тис. гривень.
     Гранична вартість реабілітаційних заходів для однієї дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, яка відповідно до індивідуальної програми реабілітації за більшістю основних категорій життєдіяльності має обмеження I, II, III ступеня, збільшується на 50 відсотків для кожного ступеня.
    Реабілітаційні заходи можуть надаватися як у стаціонарі, так і амбулаторно.
    Вартість витрат реабілітаційної установи за здійснені для дитини реабілітаційні заходи становить не менше 30 відсотків граничної вартості реабілітаційних заходів для однієї дитини.
    Під час здійснення реабілітаційних заходів у стаціонарі їх гранична вартість може включати вартість проживання та харчування дитини, одного з батьків дитини чи її законного представника. Під час здійснення реабілітаційних заходів амбулаторно у граничну вартість можуть включатися витрати на харчування дитини, одного з батьків дитини чи її законного представника.
    Реабілітаційні заходи в межах їх граничної вартості можуть бути надані одній дитині декілька разів протягом бюджетного року.
4.Перелік базових реабілітаційних заходів
    Перелік базових реабілітаційних заходів призначається індивідуально залежно від потреб дитини та включає:
консультації лікарів, заняття з профільними лікарями і спеціалістами з реабілітації (лікар-невролог дитячий, логопед, лікар-психолог, лікар-педіатр, педагог соціальний, лікар-сурдолог, лікар фізичної та реабілітаційної медицини або лікар-фізіотерапевт, або лікар з лікувальної фізкультури, або лікар з лікувальної фізкультури і спортивної медицини, фізичний терапевт та інші);
реабілітаційні послуги (комплекс процедур), у тому числі фізичну терапію, лікувальну фізкультуру, масаж загальний, механотерапію за потребою (локомоторну терапію, мотомедтерапію), апаратну фізіотерапію (теплолікування, вібротерапію), метод динамічної пропріоцептивної корекції із застосуванням рефлекторно-навантажувального пристрою “Гравістат”, логопедичну корекцію, психологічну корекцію, педагогічну корекцію, соціальну адаптацію тощо.
    За більш детальною інформацією звертайтесь до управління соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації за адресою: смт Арбузинка, пров.Каштановий,5, кабінет №12 або за телефоном: 3-01-10
 

  

Перелік суб’єктів, які   надають послуг з психологічної  реабілітації  учасникам антитерористичної операції у 2019 році
 
  • ДП «Південь-Курорт-Сервіс» на базі санаторію «Орізонт», смт Сергіївка, Одеська обл..;
  • ТОВ санаторій «Токарі», м Лебедин,  Сумська обл..;
  • ТОВ санаторій «Борисфен», м Очаків, Миколаївська обл.;
  • ДП «Санаторно-курортного комплексу «Моршинкурорт», м Моршин, Львівська обл.;
  • ПАТ «Приазовкурорт» філія «Клінічний санаторій «Великий Луг», м Запоріжжя;
  • ТОВ «Пансіонат «Ірбіс», м Нова Каховка, Херсонська обл..

  

ПРАВО ПРАЦІВНИКА НА ПІЛЬГИ ТА КОМПЕНСАЦІЇ, НА ЯКІ НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ РОБОЧИХ МІСЦЬ ЗА УМОВАМИ ПРАЦІ. ПОРЯДОК ЇХ НАДАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ
 
Усі керівники підприємств, установ та організацій повинні дбати про безпеку праці і піклуватися про здоров'я своїх працівників. Тому на підприємствах для відшкодування впливу небезпечних і шкідливих чинників виробництва на організм людини застосовується система пільг і компенсацій. Так, робітники, які працюють в умовах, що не відповідають нормам безпеки і санітарним нормам, користуються пільгами та отримують компенсації.
Система пільг і компенсацій доповнює весь комплекс заходів по охороні праці, по забезпеченню безпечних і здорових умов праці на підприємстві. Ця система включає додаткові відпустки, скорочений робочий час і робочі дні, пільгове пенсійне забезпечення, лікувально-профілактичне харчування, певні доплати до заробітної плати.
 Додаткова відпустка сприяє зняттю втоми організму внаслідок напруженої розумової і фізичної праці, сприяє виведенню з організму токсичних і шкідливих речовин, відновленню порушених функцій, а також ліквідації несприятливих фізіологічних змін в органах людини.
Скорочення робочого дня всього на одну годину скорочує на один місяць фонд робочого часу на рік, а також тривалість періоду дії несприятливих, шкідливих і небезпечних факторів на робітника, підвищує його годинний заробіток на 16%.
Лікувально-профілактичне харчування надається безкоштовно і є засобом підвищення опірності організму людини до впливу шкідливих виробничих факторів, зниження захворюваності і запобігання передчасного стомлення людини. Ця пільга надається працівникам, зайнятим на роботах з особливо важкими умовами праці.
Доплата до заробітної плати визначається за специфічними умовами праці на робочих місцях і становить 4-24% тарифної ставки. Вона використовується для зміцнення організму робітника і підвищення його опору дії шкідливих виробничих факторів за рахунок поліпшення харчування та побутових умов.
Роботодавець за власні кошти може встановити інші додаткові пільги і компенсації за роботу у шкідливих і важких умовах праці, передбачивши умови надання таких у колективному або трудовому договорах чи в локальних нормативно-правових актах.
Серед пільг та компенсацій за роботу у шкідливих умовах праці є такі, для отримання яких не вимагається проведення атестації робочих місць за умовами праці. Це, насамперед, щорічна додаткова відпустка за особливий характер праці.
Згідно зі ст. 8 вищезазначеного Закону щорічна додаткова відпустка за особливий характер праці надається:
окремим категоріям працівників, робота яких пов'язана з підвищеним нервово-емоційним та інтелектуальним навантаженням або виконується в особливих природних географічних і геологічних умовах та умовах підвищеного ризику для здоров'я, — тривалістю до 35 -календарних днів за Списком виробництв, робіт, професій і посад працівників, затверджуваним Кабінетом Міністрів України;
працівникам з ненормованим робочим днем — тривалістю до 7 календарних днів згідно із списками посад, робіт та професій, визначених колективним договором, угодою.
Конкретна тривалість відпусток за особливий характер праці встановлюється колективним або трудовим договором залежно від часу зайнятості працівника в цих умовах.
Оскільки щорічні додаткові відпустки надаються як компенсація саме за роботу із шкідливими умовами праці та за особливий характер праці, то й надаватися вони мають за фактично відпрацьований час у цих умовах, а не авансом, і тривалість такої відпустки залежатиме від кількості фактично відпрацьованих працівником днів, у які він був зайнятий не менше половини тривалості робочого дня в передбачених Списками умовах.
Якщо працівник був на лікарняному, у відпустці без збереження заробітної плати, на навчанні тощо або певну кількість робочих днів був зайнятий менше половини тривалості робочого дня в передбачених Списком згідно з додатком 2 умовах, то ці дні не зараховуються до стажу, що дає право на додаткову відпустку за особливий характер праці.
Не вимагається проведення атестації також для підвищення посадового окладу для працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення відповідно до додатку 3 до Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення, затвердженних наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України від 05.10.2005 № 308/519 (далі — Умови № 308/519).
Як випливає з підпункту 2.4.5 Умов № 308/519, керівник закладу охорони здоров’я за погодженням з профспілковим комітетом має затвердити конкретний перелік підрозділів та посад, робота в (на) яких залежно від функціональних обов’язків та обсягу роботи дає право на підвищення посадових окладів (тарифних ставок) у зв’язку зі шкідливими та важкими умовами праці. На основі цього переліку роботу працівників на зазначених посадах у зв’язку зі шкідливими і важкими умовами праці оплачують за підвищеними на 25% та 15% посадовими окладами.
Підвищення нараховують щомісяця як за основною посадою, так і за сумісництвом .
За додатковою інформацією звертайтесь до управління соціального захисту населення райдержадміністрації  за адресою:
смт Арбузинка,
пров. Каштановий, 5.
 

  

“ПСИХОЛОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДЛЯ УЧАСНИКІВ  АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ”
27 грудня 2017 року постановою № 1057 Кабінет Міністрів України затвердив Порядок проведення психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції. Відповідну програму затвердили і члени уряду.
Метою психологічної реабілітації є збереження або відновлення фізичного та психічного здоров’я учасників бойових дій, досягнення соціально-психологічного благополуччя, зниження частоти та тяжкості наслідків перенесених бойових психічних травм у формі гострих стресових реакцій, запобігання інвалідності, профілактика агресивної та саморуйнівної поведінки.
 
Психологічна реабілітація передбачає надання послуг психологічної діагностики, просвіти та інформування, консультації, підтримки і супроводження, психотерапії та групової роботи.
 
Для проходження психологічної реабілітації учасник антитерористичної операції або його законний представник звертається до замовника послуг – управління соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації, а для діючих військовослужбовців – за місцем перебування (розташування військової частини (підрозділу)).
 
Управління соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації інформує учасника антитерористичної операції про порядок проведення заходів із психологічної реабілітації.
 
До заяви про направлення учасника антитерористичної операції на психологічну реабілітацію додаються копія посвідчення учасника бойових дій, або інваліда війни, або учасника війни та копія документа, що підтверджує безпосередню участь в антитерористичній операції або забезпеченні її проведення з безпосереднім перебуванням в районах антитерористичної операції у період її проведення.
 
Управління соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації протягом одного робочого дня з дати надходження заяви реєструє її в журналі обліку звернень учасників антитерористичної операції про проходження психологічної реабілітації та приймає рішення щодо укладення договору про надання послуг із психологічної реабілітації із суб’єктом надання послуг, якого обрав учасник антитерористичної операції.
Управління соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації надсилає обраному учасником антитерористичної операції суб’єкту надання послуг запит щодо його готовності до надання послуг із психологічної реабілітації, узгодження дати початку її проведення та укладення договору про надання послуг із психологічної реабілітації.
Суб’єкт надання послуг протягом одного робочого дня з дати надходження запиту письмово повідомляє замовнику послуг про результати його розгляду.
 
У разі отримання від суб’єкта надання послуг, обраного учасником антитерористичної операції, відмови у наданні послуг із психологічної реабілітації у зв’язку з відсутністю вільних місць  управління соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації протягом одного робочого дня письмово інформує про це учасника антитерористичної операції та пропонує йому обрати іншого суб’єкта надання послуг.
 
Після надходження від суб’єкта надання послуг письмового підтвердження щодо готовності надання послуг із психологічної реабілітації та узгодження дати початку її  управління соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації укладає договір із суб’єктом надання послуг та отримувачем послуг.
 
Примірники договору видаються отримувачу послуг під розписку в журналі обліку звернень учасників антитерористичної операції про проходження психологічної реабілітації з одночасною видачою направлення на отримання послуг із психологічної реабілітації.
 
Оплата послуг із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції відбувається з бюджету, відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року N 497.
 
За додатковою інформацією звертатися до управління соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації за адресою :
смт Арбузинка, провулок Каштановий, 5 або  за телефоном 3 01 10.

  

 
УВАГА!!! ОГОЛОШЕНО КОНКУРС НА НАДАННЯ ОДНОРАЗОВОЇ ДОПОМОГИ ДЛЯ ВІДКРИТТЯ ВЛАСНОЇ СПРАВИ УЧАСНИКАМ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ.
 
Миколаївська облдержадміністрація у межах реалізації розпорядження Миколаївської облдержадміністрації «Порядку надання одноразової допомоги для відкриття власної справи учасникам антитерористичної операції» (від 27.12.2017 №570-р) (далі - Порядок) оголошує конкурс проектів серед учасників антитерористичної операції для надання одноразової допомоги для відкриття власної справи.
Учасники АТО зможуть отримати з обласного бюджету одноразову допомогу для відкриття власної справи. Рекомендована вартість проектів
  в межах 50 тис.грн.
Претенденти на отримання одноразової допомоги для відкриття власної справи повинні відповідати таким вимогам:
  • мати статус учасника АТО;
  • підготувати проект за встановленою формою.
До проекту для участі у Конкурсі додаються: 
  • копія документа особи, що підтверджує статус учасника антитерористичної операції.
  • копія паспорта громадянина України заявника;
  • копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника;
  • довідка про відкриття рахунку в банку. 
Детальні умови участі у конкурсі визначені в Порядку, який розміщено на офіційній інтернет-сторінці Департаменту соціального захисту населення Миколаївської обласної державної адміністрації (dszn.mk.gov.ua/images/materials/inform/2019/por_vl_spr.pdf).
Зазначені документи учасникам конкурсу необхідно подати в департамент соціального захисту населення Миколаївської облдержадміністрації за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 45. Телефон для довідок 0512 37 64 24 (Орещак Світлана Миколаївна).
 
ДОКУМЕНТИ ДО УЧАСТІ В КОНКУРСІ ПРИЙМАЮТЬСЯ 
 

З 15 КВІТНЯ ПО 15 ТРАВНЯ 2019 РОКУ ВКЛЮЧНО!
  

Управління соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації  інформує: Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 20 березня 2019 року  «Деякі питання виплати у 2019 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань».
Згідно з прийнятим Урядом рішенням виплату щорічної разової грошової допомоги, до 5 травня у 2019 році передбачено у таких розмірах:
                
1) особам з інвалідністю внаслідок війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнаним особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин:
I групи – 3 850 гривень;
II групи – 3 400 гривень;
III групи – 2 950 гривень;
2) учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їхніх батьків, – 1 295 гривень;
3) особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, – 3 850 гривень;
4) членам сімей загиблих і дружинам (чоловікам) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни та жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, – 840 гривень;
 

5) учасникам війни та колишнім в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особам, які були насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога – 530 гривень.
За додатковою інформацією необхідно звертатись до управління соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації за адресою: пров. Каштановий, 5, кабінет № 4, сектор персоніфікованого обліку т. 3-01-10.  

  «Щомісячна адресна компенсаційна виплата « муніципальна няня»
Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:29
58Kb Скачать скачать
  До уваги військовослужбовці запасу, учасників АТО/ООС та членів їх сімей!
Формат: PDF | Добавлен: 23/08/2020 17:03:29
63Kb Скачать скачать
  Легальна зайнятість – захист трудових прав та соціальних гарантій
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:34
16Kb Скачать скачать
  Монетизацію субсидій запускають із 1 березня – рішення Уряду
Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:32
50Kb Скачать скачать
 МОНЕТИЗАЦІЯ ПІЛЬГ І СУБСИДІЙ В 2019 РОЦІ
 
     27 грудня 2018 року Кабінет Міністрів України прийняв Постанову про надання житлових субсидій населенню в грошовій формі.
     Правила призначення допомоги у сплаті комунальних платежів залишаються незмінними змінюється лише алгоритм її виплати.
     Монетизація відбуватиметься у три етапи.
 
     З 1 січня 2019 року участь у монетизації пільг і субсидій беруть ті сім´ї, які звернулися за допомогою вперше. Субсидія від держави надходитиме на їх персональний обліковий запис в Ощадбанку. Банк розраховуватиметься за субсидіанта з надавачами комунальних послуг та одразу інформуватиме SMS-повідомленням громадян про те, скільки їм залишилося доплатити за комуналку.
     З 1 травня 2019 року монетизація торкнеться тих, хто отримує субсидію чи пільгу вже багато років, в тому числі користується допомогою в літній період.
     З 1 жовтня 2019 року запрацює повномасштабна монетизація, коли кожен, хто є одержувачем житлової субсидії, отримуватиме за результатами опалювального сезону готівкою все, що було заощаджено. 
     Мінсоцполітики надає відповіді на п’ять самих актуальних питань.
 
1.     Чи потрібно повторно подавати документи ? 
 
      Так, усім отримувачам пільг і субсидій обов´язково потрібно У ТРАВНІ подати Заяву на монетизацію і Декларацію про доходи в управління соціального захисту населення та надати дозвіл на обробку персональних даних.
       В Ощадбанк йти не потрібно. Уряд максимально автоматизував процес монетизації, щоб основне навантаження лягло на управління соціального захисту населення, державний банк та надавачів комунальних послуг.
      Тим, хто звернеться за допомогою вперше у 2019 році, у травні вже не потрібно поновлювати документи. Ви вже є учасниками монетизації пільг і субсидій.
 
2.     Чи потрібно у Ощадбанку самостійно відкривати рахунок ?
 
На кожного одержувача субсидій, після опрацювання заяви на монетизацію, буде АВТОМАТИЧНО відкрито персональний обліковий запис в банку, на якому будуть відображатися житлові субсидії у грошовій формі.
       Персональний обліковий запис матиме спеціальний режим використання. Тобто кошти першочергово будуть спрямовуватися на оплату послуг за спожитий газ, тепло, електроенергію і воду.
       Ощадбанк щомісяця інформуватиме субсидіантів та пільговиків SMS-повідомленням про надходження коштів від держави, їх використання та залишок.
        Після закінчення опалювального сезону – у червні – суми невикористаних коштів перераховуватимуться на поточну рахунки одержувачів житлової субсидії. Рахунок кожному Ощадбанк відкриє автоматично, без додаткового звернення у банк.
 
3.     Як відбуватиметься оплата комуналки ? 
     
      Все відбуватиметься автоматично. Щомісяця надавачі комунальних послуг для Ощадбанку формуватимуть он-лайн платіжку субсидінта. Банк згідно з наданою інформацією перераховуватиме їм субсидію. Про це, та про те скільки залишається заплатити за комуналку, Ощадбанк одразу інформуватиме субсидіанта SMS-повідомленням.
     Для субсидіантів будуть створені ПЕРСОНАЛЬНІ КАБІНЕТИ, де можна буде від слідкувати інформацію про розмір нарахованої допомоги, перелік комунальних послуг, які сплачені за рахунок субсидії, залишок коштів.
 
4.     Чому Ощадбанк ?
 
      Ощадбанк є державним уповноваженим банком щодо десятка урядових програм та має понад 15 років досвіду співпраці з підприємствами паливно – енергетичного комплексу. Банк володіє найбільшою мережею відділень – понад 3200, які присутні в тому числі у сільській місцевості, де найбільша кількість субсидіантів, та має великий досвід щодо виплат соціальної допомоги й пенсій великій кількості клієнтів одночасно. Тому і визначено проводити монетизацію пільг і субсидій саме через цей державний банк. Жодних комісій від субсидіантів та пільговиків за обслуговування їх персональних облікових рахунків Ощадбанк не братиме.
 
5.     Чому гроші не роздадуть одразу на руки ?
 
       В Україні субсидію отримує майже половина українських сімей. Якщо одразу роздати такій кількості людей гроші на руки, є ризик гіперінфляції та кризи комунальних платежів. Уявімо ситуацію, що 8 млрд. грн. щомісяця замість оплати комуналки попадатимуть на споживчий ринок. Уже через два місяці житлово – комунальне господарство України спіткає колапс, адже надавачі послуг не зможуть розрахуватися з тим же Нафтогазом за куплений газ. Тому допомога надходитиме на персональний обліковий запис субсидіанта та пільговика в Ощадбанк, а все, що залишиться після оплати комунальних послуг протягом року, за результатами опалювального сезону ЕНЕРГООЩАДНІ українці зможуть забрати з банку готівкою.  

  

Стартувала звітна кампанія щодо подачі Звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за формою № 10-ПІ.
Підприємства, установи, у т. ч. громадські організації осіб з інвалідністю, ФОП, в яких за основним місцем роботи працює 8 і більше осіб, реєструються у відділеннях Фонду соцзахисту інвалідів за своїм місцезнаходженням і щороку подають цим відділенням звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів (далі - звіт), відповідно до ст. 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні».
Порядок подання підприємствами, установами, організаціями та підприємцями, що використовують найману працю, звітів та інформації, необхідної для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, затверджений постановою Кабміну від 31.01.2007 р. № 70 «Про реалізацію ст. 19 і 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні».
Відповідно до вищезгаданого Порядку звіт роботодавці подають (надсилають рекомендованим листом) щороку до 1 березня відділенням Фонду, в яких вони зареєстровані, за формою № 10-ПІ (річна).
 
Зверніть увагу!
  Миколаївське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів переїхало за адресою: 54030, м.Миколаїв, вул.. Потьомкінська,17.
За інформацією  щодо реєстрації та надання звітів за формою 10-ПІ за звітний 2018 рік звертатися за телефонами:
начальник відділу правового забезпечення, взаємодії з роботодавцями і громад кістю, організаційної та кадрової роботи (0512) 47-17-11,

відділ правового забезпечення,взаємодії з роботодавцями і громад кістю, організаційної та кадрової роботи (0512) 47-17-15 

Показники вартості твердого палива та скрапленого газу для надання пільг  і  житлових   субсидій  на  2019 рік
 
Управління соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації інформує про граничну вартість твердого палива та скрапленого газу для надання населенню пільг та житлових субсидій.
У Державний бюджет України на 2019 рік закладено показники індексу споживчих цін на рівні 107,4  відсотка ( у розрахунок грудень до грудня попереднього року ).  
Таким чином, вартість твердого палива і скрапленого газу при наданні пільг та субсидій населенню у 2019 році становить :
 
тверде паливо – 2603,55 грн. за 1 тонну;
скраплений газ – 260,36 грн. за 1 балон ( 21 кілограм ).
 
Розрахунок розміру пільг для придбання твердого палива і скрапленого газу  громадянам, які мають право на 50 % або 75 % знижку проведено виходячи з величини вартості з урахуванням сотої долі одиниці, а саме :
 
2603,55 х 50 % = 1301,78 грн. – для придбання твердого палива;
260,36 грн. х 50% = 130,18 грн. – для придбання скрапленого газу;
 
2603,55 х 75 % = 1952,66 грн. – для придбання твердого палива;
260,36 грн. х 75% = 195,27 грн. – для придбання скрапленого газу.
 
 

Більш детальну інформацію ви можете отримати в управлінні соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації  або за   телефоном : 3 01 10
  

 
Мінімальна заробітна плата з 1 січня 2019 року
З 1 січня 2019 року підвищується мінімальна заробітна плата
23 листопада 2018 Верховна Рада України прийняла Закон України. №2629-VIII «Про Державний бюджет України на 2019 рік».
Згідно з ухваленим Законом «Про Державний бюджет України на 2019 рік»
Мінімальна заробітна плата в 2019 році становитиме
 
з 01.01. по 31.12. 2019 року
В розрахунку на місяць
4173,00 грн
в погодинному вимірі:
 

25,13 грн.