Арбузинський район » Оголошення
Українська | Русский | English
Головна Інформація для учасників АТО та вимушених переселенців Цивільний захист та безпека життєдіяльності населення

                            Встановлено «помаранчевий» рівень епідемічної небезпеки!

Рішення позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 15 жовтня           2020 року (протокол №37), відповідно до якого території усіх міст та районів Миколаївської області встановлений «помаранчевий» рівень епідемічної небезпеки,  додатково до протиепідемічних обмежень, установлених для «зеленого» та «жовтого» рівнів епідемічної небезпеки, заборонити на території Арбузинського району з 19 жовтня 2020 року:

проведення масових (культурних, спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів за участю більш як 20 осіб (у разі проведення заходів з кількістю учасників до 20 осіб організатор забезпечує дотримання між учасниками фізичної дистанції не менше ніж 1,5 метра);

- діяльність закладів, що надають послуги з розміщення, крім готелів;

- відвідування закладів освіти здобувачами освіти групами кількістю більше як 20 осіб, крім закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної та спеціалізованої мистецької освіти;

- проведення закладами охорони здоров’я планових заходів з госпіталізації, крім:

надання медичної допомоги внаслідок ускладненого перебігу вагітності та пологів;

надання медичної допомоги вагітним, роділлям, породіллям, новонародженим;

надання медичної допомоги у спеціалізованих відділеннях закладів охорони здоров’я пацієнтам з онкологічними захворюваннями;

надання паліативної медичної допомоги у стаціонарних умовах;

        проведення інших невідкладних і термінових заходів з госпіталізації, якщо внаслідок їх перенесення(відтермінування) існує значний ризик для життя або здоров’я людей.

 Пацієнти,яким надається медична допомога у зв’язку з проведенням планових заходів з госпіталізації,підлягають тестуванню на COVID-19 відповідно до стандартів Міністерства охорони здоров’я;

·  діяльність спортивних залів, фітнес-центрів, крім спортивних залів, фітнес-центрів, які здійснюють приймання відвідувачів не більше однієї особи на 10 кв. метрів приміщення;

·  відвідування пунктів (місць) тимчасового тримання осіб, пунктів тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, та пунктів тимчасового розміщення біженців, крім осіб, які надають правову допомогу особам, які перебувають в таких пунктах;

·  приймання відвідувачів закладами торговельного (у тому числі в магазинах, що розташовані у торговельно-розважальних центрах) і побутового обслуговування населення, крім випадків забезпечення перебування у приміщенні не більше одного відвідувача на 10 кв. метрів торговельної площі;

·  діяльність з надання послуг громадського харчування, крім випадків приймання відвідувачів із забезпеченням наповненості не більш як на 50 відсотків посадкових місць у приміщенні закладу.

            На вході до передбачених цим пунктом закладів, місць проведення заходу, де встановлено обмеження щодо максимальної кількості осіб  залежно від площі, розміщувати інформаційні матеріали із зазначенням можливої максимальної кількості відвідувачів. Організатор заходу, власник закладу, який приймає відвідувачів, зобов’язаний контролювати їх кількість та обмежити доступ у разі перевищення допустимої кількості відвідувачів.

  ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ ДДП
Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:43
78Kb Скачать скачать
  Графіка ферми за адресою: Миколаївська область, Арбузинський район, Любоіванівська сільська рада за межами населених пунктів
Формат: RAR | Добавлен: 23/08/2020 17:03:43
6852Kb Скачать скачать
  Рекомендації по заповненню податкової декларації з плати за землю
Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:48
100Kb Скачать скачать

                                                                                                                                        ДЕРЖЛІКСЛУЖБА

ДЕРЖАВНА СЛУЖБА З ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ

ТА КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ

У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

вул. Погранична, 22/1А, м. Миколаїв, 54020, тел/факс: 47-56-06

e-mail: speclik@mksat.net Код ЄДРПОУ 37031610

 

 

 

Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області (далі – Служба) повідомляє, що відповідно до Положення про Державну службу України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2015 №647 на Держлікслужбу та її територіальні органи покладено завдання по здійсненню державного контролю за дотриманням вимог законодавства щодо забезпечення якості та безпеки лікарських засобів на всіх етапах обігу.

         Одним із напрямків роботи Служби є робота із зверненнями громадян, у тому числі з питань якості та безпеки лікарських засобів. Якість та безпека лікарських засобів безпосередньо пов’язана із життям та здоров’ям громадян.

  Відповідно до статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 5 квітня 2007 року №877-V підставами для здійснення позапланових заходів є, зокрема,  звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності).

Позаплановий захід у такому разі здійснюється територіальним органом державного нагляду (контролю) за наявністю погодження центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу.

Звернення про порушення якості та безпеки лікарських засобів фізичні особи мають можливість направити  до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області (м.Миколаїв, вул. Погранична, 22/1А, тел. (0512) 47-56-06, електронна адреса [email protected]).

.

 

З повагою

начальник служби                                                                  Юрій ГАЛЬЧЕНКО

 

Леся Стадніченко 47 56 07

Районування за новим адміністративно-територіальним устроєм: чого очікувати?

17 липня поточного року Верховна Рада України завершила один з важливих етапів реформи децентралізації України – проголосувала за ліквідацію 490 старих районів і утворення 136 нових. В Миколаївській області – ліквідацію 19 старих та утворення 4 нових відповідно.
Однією з головних причин нового районування є запобігання дублюванню повноважень районних органів і органів самоврядування новостворених громад на одній території.
Основні аспекти щодо нового адміністративно-територіального устрою в запитаннях та відповідях.
Як відбувався поділ на райони?
За методичними рекомендаціями Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіон), в основу яких ліг стандарт Європейського Союзу.
Наочно це виглядало так: облдержадміністрація та експерти запропонували своє бачення нових районів, яке згодом пройшло кілька кіл обговорень, зокрема з депутатами.
Серед критеріїв утворення району – розташування в межах однієї області, охоплення "як правило" щонайменше 150 тисяч жителів, компактність і нерозривність території.
Центр району обирали в такій послідовності: найперше – міста - обласні центри, далі – міста з населенням у щонайменше 50 тисяч.
До районів, як правило, зараховували громади, розташовані в 60-кілометровій зоні доступності від районного центру. Якщо громада була рівновіддаленою від 2 або більше райцентрів, її включали до того району, чий райцентр був ближчим до адмінцентру громади.

Що тепер робитимуть районні ради та райдержадміністрації?
Райради продовжать ухвалювати рішення, а РДА – їх реалізовувати. Утім завдань стане трохи менше, адже частину повноважень – освіту, утримання ЦНАПів та іншого комунального майна – перебирають на себе громади.
За районними органами частково залишається медицина, освіта, соцзахист і логістика.
Наприклад, освіта. Раніше школи у маленьких селах утримував район – платив за комунальні послуги, отримував від держави освітню субвенцію, виплачував учителям зарплати.
Тепер кожна спроможна громада самостійно отримує субвенцію та виплачує зарплати вчителям – тобто вже не потребує опіки району.
З 1 січня 2021 року всі школи в Україні мають перейти у власність громад.
Ключове у роботі РДА після 1 січня 2021 року – це соціальний захист, державні програми та координація різних органів ДСНС, поліції, лісгоспів.
Райради стануть підтримкою для тих закладів, які громади не зможуть взяти собі на утримання. Це частина районних лікарень, позашкільні навчальні заклади, дитячо-юнацькі спортивні школи, дитячі будинки, будинки для людей похилого віку.
Ключове, що втрачає район після передачі повноважень на громади, – це гроші, а саме 60% податку на дохід фізичних осіб (ПДФО), які проживають в межах району. Замість району вони йтимуть одразу в громади.
Районний бюджет тепер здебільшого поповнюватиметься за рахунок комунальних підприємств, які залишилися на його балансі, та дотацій з державного бюджету.
Кадрова проблема, яка може виникнути щодо працівників районної ланки, вирішується таким чином, що більшість спеціалістів зможуть влаштуватися в апаратах і службах ОТГ, що успадкують переважну частину функцій, якими за нинішньої моделі опікується районна влада.

Що буде зі школами, лікарнями, будинками культури в ліквідованих районах?
Поки що це не визначено, оскільки відповідний законопроєкт ще не ухвалений. Скоріше за все більшість об’єктів просто змінять юридичний статус – перейдуть від району до громади, на території якої вони фізично розташовані. Райони разом з громадами мають вирішити, які саме об’єкти вони забирають у свою власність.
Майно, на яке не буде попиту, – наприклад, спортивна школа або велика районна лікарня – може залишитися району або перейти на рівень області (спільна власність територіальних громад).

Чи потрібно їхати за довідкою в ЦНАП у новий райцентр?
Не зовсім. Якщо в громаді, у якій проживає старенька бабуся, немає свого ЦНАПу (а таких в області чимало), вона піде у територіально найближчий. Покращити ситуацію з ЦНАПами може законопроєкт, який вже пройшов перше читання. Він зокрема зобов’язує органи місцевого самоврядування утворювати ЦНАПи та розміщувати у громадах, які не мають ЦНАПів, їхні віддалені територіальні підрозділи.
Передбачається, що ЦНАП органів місцевого самоврядування повинні утворюватися в усіх населених пунктах з чисельністю населення більше однієї тисячі.
Протягом 2 років в громадах повинні бути ЦНАПи.

Що буде з районними судами, відділеннями прокуратури, пенсійного фонду?
Поки що вони працюватимуть у звичному форматі, але згодом їм доведеться підлаштуватися під новий територіальний устрій.
Рішення щодо відкриття/закриття конкретних структур ухвалюватиме Офіс Генпрокурора та профільні міністерства.
Щодо пенсійного фонду ситуація дещо інша: управління фонду буде в райцентрі, але його структурні підрозділи будуть у громадах.

Як нове районування пов´язане з місцевими виборами 25 жовтня?
Місцеві вибори 25 жовтня відбудуться за новим районуванням. На Миколаївщині обиратимуть голів 52 територіальних громад, депутатів до відповідних сільських, селищних і міських рад, депутатів 4 районних рад та обласної ради.

Щодо отримання медичних послуг слід зазначити, що завдяки медичній реформі українці змогли вільно обирати лікаря, без прив’язки до місця проживання. До того ж, державний гарантований пакет медичної допомоги (програма медичних гарантій) включатиме доволі широкий спектр амбулаторної та стаціонарної медичної допомоги, а також лікарських засобів. Вартість відповідних послуг оплачуватиметься Національною службою здоров’я України з державного бюджету.
Вибір місця отримання інших послуг (торгівля, побутові послуги тощо) є вільним для кожного мешканця громад незалежно від визначеного державою районування.

Оскільки послуги, які раніше мешканці громад отримували в районних центрах, надаватимуться переважно на території своєї громади, питання районування не має такої ваги і впливу для людей, як функціонування самодостатніх спроможних громад.
Розвивайте свої громади, шукайте ідеї для піднесення їх потенціалу!

Зміна виборчої адреси виборця.

З 1 липня 2020 року вступила в силу постанова ЦВК від 18 травня 2020 року № 88. Згідно постанови за вмотивованим зверненням виборця відділ ведення Державного реєстру виборців (далі - Відділ) може визначити іншу виборчу адресу виборця, ніж ту за якою зареєстровано його місце проживання. Для зміни виборчої адреси необхідно подати заяву до Відділу в паперовій або електронній формі. Заява в паперовій формі може бути подана виборцем особисто або через уповноважену особу, повноваження якої оформлено відповідно до законодавства.
Заява в електронній формі може бути надіслана виборцем за підписом, прирівняним до власноручного підпису згідно із Законом України "Про електронні довірчі послуги" (кваліфікований електронний підпис), з використанням мережі Інтернет. Така заява повинна містити адресу електронної пошти, на яку виборцю може бути надіслано повідомлення про результати розгляду заяви.
До заяви виборець додає копію документа, що підтверджує його фактичне проживання за вказаною ним адресою, а саме:
договір найму (оренди) житла за адресою, яку виборець просить визначити його новою виборчою адресою;
виданий органом державної влади чи органом місцевого самоврядування документ, що засвідчує здійснення виборцем підприємницької діяльності ;
документ, що підтверджує право власності на житло ;
довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
документ, що засвідчує здійснення виборцем догляду за особою, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду;
документ, що засвідчує перебування виборця у шлюбі або у родинних відносинах з особою, місце проживання якої зареєстроване за адресою, яку виборець просить визначити його новою виборчою адресою (наприклад, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про народження, судове рішення про встановлення факту родинних відносин між фізичними особами тощо).
Така заява може бути подана у будь-який час, але не пізніше ніж на пʼятий день з дня початку виборчого процесу. Окрім того, виборець може звернутися до Відділу з новою заявою не раніше ніж через 180 днів після дати внесення до реєстру виборців останньої зміни виборчої адреси такого виборця.
Слід відмітити, що мова йде не про заяви щодо тимчасової зміни місця голосування.
Заяву в електронній формі можна заповнити на сайті Державного реєстру виборців в інтернеті (www.drv.gov.ua) в сервісі “Кабінет виборців”.
Заява в паперовій формі подається в відділ ведення Державного реєстру виборців за місцем фактичного проживання (за адресою, на яку змінюватиметься поточна виборча адреса виборця). Для жителів Арбузинського району:смт Арбузинка площа Центральна,18, 3-й поверх,(ліве крило) каб. 309, (тел.:(05132)3-04-36,(05132)3-04-47)

Відділ ведення Державного реєстру виборців
апарату райдержадміністрації І.В Приймаченко

 

 Обережність водія - знизить рівень аварійності

 

 

З 1 по 30 чер­вня на те­ри­то­рії Ар­бу­зинсь­ко­го ра­йо­ну про­во­дить­ся ком­плекс ор­га­ні­за­цій­но-про­фі­лак­тич­них за­хо­дів що­до зни­жен­ня рів­ня ава­рій­нос­ті на до­ро­гах.

Ме­тою вка­за­них за­хо­дів є по­си­лен­ня по­лі­цейсь­ки­ми кон­тро­лю за без­пе­кою до­ро­жньо­го ру­ху, по­ве­дін­кою ді­тей на ву­ли­цях, дот­ри­ман­ням Пра­вил до­ро­жньо­го ру­ху йо­го учас­ни­ка­ми, за­по­бі­ган­ня ско­єн­ня ава­рій, по­пе­ред­жен­ня за­ги­бе­лі та трав­му­ван­ня лю­дей на ву­лич­но-до­рож­ній ме­ре­жі.

З по­чат­ку по­точ­но­го ро­ку на те­ри­то­рії Ар­бу­зинсь­ко­го ра­йо­ну ста­ло­ся 49 до­ро­жньо-тран­спор­тних при­год, з яких 26 - з трав­мо­ва­ни­ми осо­ба­ми. Всі во­ни ста­ли­ся че­рез нех­ту­ван­ня во­ді­я­ми ПДР.

Сек­тор ре­а­гу­ван­ня пат­руль­ної пол­і­ції Ар­бу­зинсь­ко­го від­ді­лення Братського відділу по­лі­ції по­пе­ред­жає: від­по­від­но до норм чин­но­го за­ко­но­давс­тва за по­ру­шен­ня пра­вил без­пе­ки до­ро­жньо­го ру­ху пе­ред­ба­че­но ад­мі­ніс­тра­тив­ну та кри­мі­наль­ну від­по­ві­даль­ність, від­по­від­но до сан­кцій яких пе­ред­ба­че­но по­ка­ран­ня від  нак­ла­ден­ня штра­фу до поз­бав­лен­ня во­лі, поз­бав­лен­ня пра­ва ке­ру­ва­ти тран­спор­тни­ми за­со­ба­ми на пев­ний строк, від­по­від­но до тяж­кос­ті ско­є­но­го  пра­во­по­ру­шен­ня.

Ша­нов­ні во­дії та пі­шо­хо­ди! Дот­ри­муй­тесь ПДР, май­те вза­є­мо­по­ва­гу один до од­но­го, будь­те уваж­ни­ми, бе­ре­жіть своє здо­ров­'я та жит­тя.

Сек­тор ре­а­гу­ван­ня пат­руль­ної по­лі­ції

Ар­бу­зинсь­ко­го від­ді­лення Братсь­ко­го ВП

ГУ НП в Миколаївській області

 


 ІЗ 3 ЧЕРВНЯ «НЕДІЮЧИМ» ФОПАМ НАДАНО МОЖЛИВІСТЬ СПИСАННЯ НЕДОЇМКИ ІЗ ЄСВ ЗА 2017-2020 РОКИ

Пункт 5 розділу I Закон України “Про внесеннDLYA FOTO - Із 3 червня «недіючим» ФОПам надано можливість списання недоїмки із ЄСВ за 2017-2020 рокия змін до Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” щодо усунення дискримінації за колом платників” від 13.05.2020 року № 592-IX набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування. Тобто, з 03.06.2020 р. є можливість «списати» суми недоїмки, нараховані платникам ЄСВ з числа ФОП на загальній системі та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, за період з 01.01.2017 року, а також штрафи та пеня, нараховані на ці суми недоїмки, якщо такими платниками не отримано дохід (прибуток) від їх діяльності, що оподатковується ПДФО.

Для цього обов’язково подають упродовж 90 календарних днів (після набрання чинності законом):

      – ФОП-загальносистемники – держреєстратору за місцем знаходження реєстраційної справи ФОП заяву про держреєстрацію припинення підприємницької діяльності та до податкового органу – звітність з ЄСВ за 2017-2020 роки, якщо вона не була подана раніше;

      – особи, які провадять незалежну професійну діяльність, – до податкового органу за основним місцем обліку заяву про зняття з обліку як платника ЄСВ та звітність з ЄСВ за період 2017-2020 років, якщо вона не була подана раніше.

 Після цього, податковий орган протягом 15 робочих днів проведе камеральну перевірку, за результатами якої прийме рішення про списання суми недоїмки, штрафних санкцій і пені або вмотивоване рішення про відмову.

Податковий орган може відмовити списувати суми недоїмки, штрафних санкцій і пені, за умови якщо за результатами перевірки буде встановлено, що:

      1) платник податків отримав дохід (прибуток) протягом періоду з 01.01.2017 року до дня набрання чинності цим Законом;

      2) суми недоїмки, а також штрафи та пеня, нараховані на суми недоїмки, були в повному обсязі самостійно сплачені платником або стягнуті.

Якщо ж суми недоїмки, а також штрафи та пеня, нараховані на суми недоїмки, були частково самостійно сплачені платником та/або стягнуті, тоді податковий орган приймає рішення про списання суми недоїмки, штрафних санкцій і пені у частині, що залишилася несплаченою.

Тоді штрафи до платника ЄСВ за наведених умов не застосовують.

Вимогу про сплату суми недоїмки, штрафних санкцій і пені вважатимуть відкликаною у день прийняття податковим органом рішення про списання суми недоїмки, штрафних санкцій і пені. Нараховані та сплачені або стягнуті за зазначений період суми недоїмки, штрафних санкцій і пені не підлягають поверненню.

Також ФОП звільнили від ЄСВ “за себе” за травень, а решті платників ЄСВ продовжили мораторій на штрафи. 

 

  
  

Як отримати допомогу по частковому безробіттю ФОП без найманих працівників?

Якщо через карантинні заходи ви не працювали або ж скоротили свою діяльність, зверніться до центру зайнятості або філії за місцем сплати ЄСВ з пакетом таких документів:

  • Заява у довільній формі.

  • Копія наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) діяльності.

  • Відомості про себе у встановленій формі (згідно з Додатком 2 Порядку)

  • Довідка про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за останні шість місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності, крім ФОПа, які є застрахованими особами та звільнені від сплати єдиного внеску згідно з чинним законодавством.

Більш детально тут https://is.gd/00vmhE.

Нагадаємо, що за допомогою по частковому безробіттю можна звернутися протягом 90 днів з моменту зупинення чи скорочення діяльності.

Сума допомоги для ФОПів встановлюється за кожну годину скорочення діяльності та із розрахунку двох третин від бази нарахування ЄСВ, але не більше мінімальної заробітної плати (4723 грн) на місяць.

Для тих, хто законодавчо звільнений від сплати ЄСВ, – у розмірі 2/3від  мінімальної заробітної плати.

Допомога надається на період зупинення/скорочення діяльності та впродовж 30 календарних днів після завершення карантину.

 

З допомоги по частковому безробіттю  не сплачується податок на доходи фізичних осіб та військовий збір.

 

Для детальної інформації та контактування із фахівцями запрошуємо до Арбузинської районної філії Миколаївського ОЦЗ за адресою:

55301, смт Арбузинка, пр. Каштановий, 8 (2-й поверх, каб.№9)

Контактний телефон 3-11-35, 3-07-41

  ПОРЯДОК надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19
Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:35
126Kb Скачать скачать

 

ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПРО НОВИЙ КОРОНАВІРУС ?

 

 http://covid19.com.ua      http://nszu.gov.ua.

 

   

 

            Переваги  ID-картки

   «Україна переходить до електронної системи урядування, прийнятої у багатьох державах світу, тому на сьогодні кожен житель Арбузинського району має право оформити паспорт громадянина України у вигляді ID-картки за власним бажанням.

ID-картка має значну кількість переваг над паспортом у вигляді книжечки, а саме:

1)    НІХТО, КРІМ ВЛАСНИКА КАРТИ НЕ МОЖЕ НЕЮ СКОРИСТАТИСЯ, оскільки документ має вигляд пластикової картки з чіпом, на якому зберігаються біометричні дані власника, зокрема, цифрова фотографія, підпис та відбитки пальців.

 

2)    ЗРУЧНІСТЬ У ВИКОРИСТАННІ. Візуально на самій ID-картці можна буде побачити: назву держави; назву документа; прізвище та імя українською мовою та латинською транслітерацією, по батькові — лише українською. Причому написання латинською ви можете проконтролювати і узгодити його із уже наявними документами. Наприклад, з посвідченням водія:       

·        стать: чоловічу/жіночу;

·        громадянство;

·        дату народження;

·        унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;

·        номер самого документа;

·        дату видачі та закінчення строку його дії;

·        найменування та код установи, що його видала;

·        номер платника податків (ідентифікаційний код);

·        місце народження;

·        оцифроване зображення обличчя; оцифрований підпис особи.

 

3)    НЕ ПОТРІБНО НОСИТИ ПАПЕРОВИЙ НОСІЙ ІДЕНТИФІКАЦІЙНОГО КОДУ З СОБОЮ. Дуже зручно, що ідентифікаційний код також візуально нанесений на ID-картку і папірець з кодом носити з собою не потрібно, що є також значною перевагою паспорта.

 

4)    ПАСПОРТ У ВАШОМУ СМАРТФОНІ. Електронні версії ID-картки та закордонного біометричного паспорта вже доступні усім громадянам України у мобільному застосунку «Дія». Паспорти у смартфоні офіційно є цифровими аналогами паперових та пластикових документів та мають таку ж юридичну силу, що засвідчує постанова Кабінету Міністрів №278 від 15 квітня 2020 року. За цифровим паспортом також можна скористатися бібліотекою, отримати послуги звязку, входити в адмінбудівлі та отримувати державні послуги у ЦНАПах, на порталі «Дія» або для одержання коштів при поверненні товару.

 

5)    НЕ ПОТРІБНО ЩОРАЗУ ЗМІНЮВАТИ ДОКУМЕНТ. На електронний носій ID-картки буде внесено все те саме, що й візуально можна побачити на картці, проте додаватиметься змінна інформація. Тобто кожного разу не має необхідності змінювати документ, що є перевагою ID-картки. До змінної інформації належить реєстрація місця проживання, сімейний стан та відомості про дітей. Усі ці зміни — переїзд у нове житло, чи інше місто України, одруження чи розірвання шлюбу, народження дітей — будуть в хронологічному порядку додаватись на електронний носій без потреби заміни документа.

 

6)    ЗА НАЯВНОСТІ У ОСОБИ  ID-КАРТКИ ПРОЦЕДУРА ОФОРМЛЕННЯ ЗП ШВИДША. Ще одним плюсом у оформленні ID-картки є те, що процедура оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон може бути виконана швидше, так як дані заявника вже внесені в Державний демографічний реєстр.

 

7)    МОЖЛИВІСТЬ ОТРИМАТИ КЕП. Ще одна значна перевага — в українців з’явилася можливість отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) на чіп ID-картки. Це відкриває доступ до різноманітних електронних сервісів державних органів, до адміністративних і банківських послуг, дає можливість починати та вести бізнес, не виходячи з дому. Послугу можна отримати у будь-якому територіальному підрозділі Міграційної служби маючи ID-паспорт або при його оформленні. Такий електронний ключ видається на 2 роки. Процедура внесення електронного ключа до ID-картки є безкоштовною та займає близько 5 хвилин.  

 

8)    ОФОРМЛЕННЯ ПОВТОРНОЇ ID-КАРТКИ МОЖЛИВЕ У БУДЬ-ЯКІЙ ТОЧЦІ УКРАЇНИ. В подальшому при втраті ID-паспорта, зміни прізвища, зміни інформації на чіпі паспорта, внесення електронного підпису тощо звернутися можна у будь-який підрозділ вже не залежно від місця реєстрації.

          Для здійснення процедури оформлення ID-картки необхідно завчасно записатися до електронної черги на офіційному сайті ДМС.  Для отримання послуги у вибраний час, необхідно мати при собі всі документи (перелік на сайті ДМС), включаючи квитанції про оплату встановлених законодавством платежів. Оплатити послуги можна самостійно у будь-якому банку або онлайн (після реєстрації в електронній черзі).

Вартість оформлення ID-картки:

Оформлення паспорту гр. України вперше

Оформлення за звичайним тарифом (20 робочих днів)

Оформлення за терміновим тарифом (10 робочих днів)

безкоштовно

345,00 грн

471,00 грн

 

Оформлюйте та користуйтеся перевагами ID-паспорта!!! Арбузинський районний сектор міграційної служби України в Миколаївській області чекає на Вас!!!»

            Враховуючи викладене, запрошуємо всіх бажаючих здійснити обмін паспортів – книжечок зразку 1994 року на новітній та сучасний документ – ід картку!!!!                                                                                                       

З повагою,
завідувач сектором                                                              Юрій БРИЧУК

                                                                       

                                                  

РЕЖИМ РОБОТИ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ

ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ 

З 19 БЕРЕЗНЯ 2020 РОКУ у ВСІХ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРАХ Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області прийом громадян буде ТИМЧАСОВО ОБМЕЖЕНО. 

У зв’язку з обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України, фахівці Головного управління Фонду області обслуговуватимуть громадян для вирішення виключно невідкладних питань, наприклад, оформлення документів для виплати допомоги на поховання.

Крім того, у період карантину працівники Фонду області припиняють обслуговування громадян на всіх віддалених робочих місцях в об’єднаних територіальних громадах Миколаївщини.

Отримати послуги з пенсійного забезпечення у цей період  можна дистанційно, скориставшись:

ü     вебпорталом Пенсійного фонду України: https://portal.pfu.gov.ua;

ü     телефонами «гарячих ліній»:

https://www.pfu.gov.ua/mk/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-mykolayivskij-oblasti/

ü     шляхом направлення звернень на:

§  електронну адресу: post@mk.pfu.gov.ua;

§  поштову адресу: 54020, м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1.

  ДОДАТКОВО ПОВІДОМЛЯЄМО, що відповідно до пп. 3, п. 2 Розділу ІІ Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530-IX від 17.03.2020 з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

  Закликаємо громадян України бути обережними та дотримуватись рекомендацій, які викладені на створеній Урядом інформаційній сторінці «Що треба знати про новий коронавірус?»:

https://covid19.com.ua/#rec165642605

 

БЕРЕЖИТЬ СЕБЕ І СВОЄ ЗДОРОВ’Я!

 

  Повідомлення RASFF про арахіс
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:42
13Kb Скачать скачать

                 До відома операторів ринку

 

     Арбузинське міжрайонне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області повідомляє, що 28.04.2020 набрав чинності наказ  Міністерства охорони здоров'я України 23 грудня 2019 року № 2646 «Про затвердження Показників безпечності харчових продуктів "Максимальні межі (рівні) залишків діючих речовин ветеринарних препаратів у харчових продуктах тваринного походження". Зі змістом законодавчого акту можна ознайомитися за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0042-20#Text

 

Заступник начальника

управління                                                                    Тетяна ПАТАЛАШЕНКО

 

 

  До уваги аграріїв, які залучили банківські кредити для виробничої діяльності!
Формат: PDF | Добавлен: 23/08/2020 17:03:24
56Kb Скачать скачать
  Повідомлення RASFF про лимони
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
13Kb Скачать скачать
  Повідомлення від RASFF gj охолоджених м’ясопродуктах з птиці з Польщі
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:42
17Kb Скачать скачать
  Державна підтримка розвитку тваринництва та переробка сільськогосподарської продукції
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
25Kb Скачать скачать
  ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ВИКОРИСТАННЯ ДЕЗІНФІКУЮЧИХ ЗАСОБІВ ТА АНТИСЕПТИКІВ.
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
15Kb Скачать скачать

 Про Програму з аграрного

і сільського розвитку

 

 

Департамент інформує про початок роботи у Миколаївській області п’ятирічної Програми з аграрного і сільського розвитку (далі – Програма), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та впроваджується компанією Кімонікс Інтернешнл.

Метою Програми є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприятиме розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруватимуться в конкурентні українські та міжнародні ринки.

Програма включає три складові:

покращення продуктивності та доступу до ринків у цільових ланцюгах доданої вартості шляхом реалізації таких завдань: сприяння використанню високоякісної сировини/матеріалів та передових технологій виробництва; покращення інфраструктури післяврожайної обробки, зберігання та переробки; розширення доступу до ринків збуту;

вдосконалення функцій підтримки шляхом: покращення доступу до ефективної та доступної іригації; покращення доступу до джерел фінансування; вдосконалення послуг у секторі;

вдосконалення нормативно-правової бази у аграрному секторі внаслідок підвищення сприятливості національного та місцевого бізнес-середовища.

Програма USAID АГРО запрошує до співпраці представників органів місцевої влади, громадського сектору, товаровиробників та їх об’єднань у Миколаївській області, які прагнуть розвивати та покращувати ринкову інфраструктуру задля нарощування доданої вартості сільськогосподарської продукції, створення робочих місць, в тому числі несільськогосподарського напрямку, підвищення доходів та покращення якості життя у громадах.

На даному етапі Програма шукає партнерів у сфері виробництва плодоовочевої та ягідної, молочної та м’ясної продукції, аквакультури, кондитерських виробів і окремих продуктів харчування.

Реєстрація доступна за посиланнями та QR-кодами:

Для виробників плодоовочевої та ягідної продукції

Для виробників м'ясо-молочної продукції

Для виробників кондитерських виробів і окремих продуктів харчування

Для виробників у секторі аквакультури

https://bit.ly/3f8mREI

https://bit.ly/3fjCJUZ

https://bit.ly/2ZVnNWO

https://bit.ly/2B6alab

A picture containing indoor, piece, hand, board

Description automatically generated

Термін подання заявок: до 15 серпня 2020 року.

Додаткову інформацію про Програму можна отримати на сторінці у Facebook https://www.facebook.com/usaid.agro.

Просимо вас поінформувати зацікавлених осіб, які займаються або мають намір займатися вказаними видами діяльності, шляхом розповсюдження інформації в місцевих електронних та друкованих ЗМІ, для залучення якомога ширшого кола потенційних партнерів Програми у Миколаївській області.

 

  ПОЛІПШЕННЯ ІМУНІТЕТУ ПІД ЧАС КОРОНАВІРУСУ COVID – 19
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
16Kb Скачать скачать
  Профілактика розповсюдження коронавірусної інфекції (COVID-19) на підприємствах і в побуті.
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
16Kb Скачать скачать

Арбузинське міжрайонне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області інформує відповідно до офіційного повідомлення Канадського агентства з інспекції продовольства від 24.06.2020 стосовно загибелі домашніх тварин, що перевозились 13.06.2020 авіарейсом № 1241 Київ-Торонто, з 06.07.2020 канадською стороною буде заборонено ввезення домашніх тварин (собак та котів) до Канади з України, а також призупинено дію раніше виданих та видачу нових дозволів на їх ввезення.

Начальник управління Олена СЕЦЬКО

Арбузинське міжрайонне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області інформує за результатами проведених консультацій з Канадським агентством з інспекції продовольства та в доповнення до листа Держпродспоживслужби від 02.07.2020 №11.4.2-5/2/9761 повідомляємо, що заборона на ввезення домашніх тварин (котів та собак) до Канади з України не поширюється на домашніх тварин (які ввозяться з метою продажу, участі в шоу, виставці або наукових дослідженнях, розведення) та супроводжуються власниками тварин, які є резидентами Канади, а також ввезення службових собак ( у супроводі особи, якій вона призначена).

Начальник управління Олена СЕЦЬКО

Хаустова Альона
57971

  Увага! Кліщі.
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:28
33Kb Скачать скачать

Державна податкова служба України інформує, що з 01.08.2020 набирають чинності закони України від 20 вересня 2019 року № 128-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» (далі - Закон № 128) та від 20 вересня 2019 року № 129-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг».
Цими законами з 01.08.2020 створено можливість використовувати суб’єктам господарювання для реєстрації розрахункових операцій програмні реєстратори розрахункових операцій (далі - ПРРО) як альтернативу класичним реєстраторам розрахункових операцій (далі - РРО).
Суб’єкти господарювання, на яких розповсюджується дія Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», можуть за власним вибором використовувати ПРРО та/або ПРРО.
Законом № 128 встановлено обов’язок для ДПС забезпечити програмне рішення для суб’єктів господарювання, що проводять розрахункові операції.
З метою реалізації вимог Закону № 128 ДПС розроблено підзаконні нормативно-правові акти, здійснено заходи щодо технічної реалізації законодавчих вимог у вигляді програмного рішення та АРІ фіскального сервера ДПС.
Уся актуальна інформація щодо запровадження ПРРО розміщена на офіційному вебпорталі ДПС банер «Програмні РРО» (https://tax.gov.ua/banervi/programni-rro/).
У теперішній час триває тестування безкоштовного програмного рішення та АРІ фіскального сервера ДПС.
Суб’єктами господарювання тестується два програмних рішення:
Програмний РРО (тестова версія) розміщено за посиланнями:
ftp://ftp.sta.gov.ua/electomna_zvitnist_install&update/Android.zip
Фіскальний додаток пРРОсто (тестова версія) розміщено за посиланням:
ftp://ftp.sta.gov.ua/electomna zvitnist install&update/pRROsto.zip.
Також тестуються два АРІ фіскального сервера ДПС - АРІ фіскального сервера (Електронний кабінет) та АРІ фіскального сервера (Єдине вікно подання електронної звітності), їх опис розміщено за посиланням: https://tax.gov.ua/baneryi/programni- rro/opis-ari-fiskalnogo-servera-kontrolyuyuchogo-organu/.
На офіційному інформаційному ресурсі кваліфікованого надавала електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» розміщено роз’яснення та нові зразки заповнення реєстраційних карток для отримання користувачами кваліфікованих сертифікатів електронних печаток для програмних реєстраторів розрахункових операцій.
Порядок реєстрації та застосування ПРРО, форма і зміст розрахункових документів, що створюватимуться ПРРО, передбачені відповідними наказами Міністерство фінансів України, які зареєстровані у Міністерстві юстиції України:
від 18.06.2020 № 306 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 21 січня 2016 року № 13»;
від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547».
Із текстами цих нормативно-правових актів можна ознайомитись на ресурсі «Ліга Закон», на сайтах Верховної Ради України та Мінфіну, а також на банері «Програмні РРО».

  Щодо набрання чинності наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.12.2019 № 2646
Формат: DOCX | Добавлен: 17/01/2021 09:45:46
13Kb Скачать скачать
  Гарячка геморагічна Крим-Конго
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:32
17Kb Скачать скачать
  Щодо реалізації фруктів та овочів під час дії карантиних обмежень
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
14Kb Скачать скачать
  ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА ПИТНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:29
15Kb Скачать скачать
  COVID-19 та безпека харчових продуктів: Керівництво для харчових підприємств
Формат: PDF | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
564Kb Скачать скачать
  ДЛЯ СУБЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ У СФЕРІ ПИТНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:24
15Kb Скачать скачать
  Щодо набрання чинності наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 13.06.2018 №270 аграрної політики та продовольства України від 13.06.2018 №270
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:24
13Kb Скачать скачать
  Методичні рекомендації
Формат: PDF | Добавлен: 23/08/2020 17:03:21
346Kb Скачать скачать
  Обов´язки та відповідальність за організацію харчування в дошкільних та середньоосвітніх державних закладах
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
17Kb Скачать скачать
  До відома операторів ринку
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
15Kb Скачать скачать
  ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПІДПАЛ СУХОЇ ТРАВИ ЗНАЧНО ПІДВИЩЕНО
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
17Kb Скачать скачать
  повідомлення RASFF
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
14Kb Скачать скачать
  Щодо програми здешевлення вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
49Kb Скачать скачать
  АЛГОРИТМ СПИСАННЯ ПОШКОДЖЕНИХ ПОСІВІВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ КУЛЬТУР
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:19
18Kb Скачать скачать
  Державна підтримка розвитку садівництва
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
22Kb Скачать скачать
  Заходи щодо попередження масових отруєнь бджіл
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
32Kb Скачать скачать
  Підтримка бджільництва 2020
Формат: PDF | Добавлен: 17/01/2021 09:45:46
560Kb Скачать скачать

 У 2020 році Україна відзначатиме День охорони праці під девізом «Зупинимо пандемію: безпека і здоров’я на роботі можуть врятувати життя»

 

Відповідно до Указу Президента України від 18.08.2006 №685/2006, щороку 28 квітня, у  Всесвітній день охорони праці, в Україні відзначають День охорони праці. Цього року   Україна вкотре долучилася до ініціативи Міжнародної організації праці та мала намір провести заходи до Всесвітнього дня охорони праці за тематикою, що присвячена розв’язанню проблеми насильства і домагань у сфері праці.

Однак запланованому завадила надзвичайна подія - спалах коронавірусної інфекції СОVID-19, яка сьогодні вже панує у всьому світі. Тож тема Всесвітнього дня охорони праці-2020 була змінена. У 2020 році заходи до Дня охорони праці проходять під девізом «Зупинимо пандемію: безпека і здоров’я на роботі можуть врятувати життя».  

З метою забезпечення належного відзначання Дня охорони праці у  2020 році, профілактики і пом’якшення наслідків поширення коронавірусної інфекції  COVID-19 на Миколаївщині Управління Держпраці у Миколаївській області наголошує на важливості  здійснення профілактичних заходів та закликає до дотримання вимог гігієни праці під час  карантину.

Звертаємо увагу керівників підприємств, установ, організацій, особливо закладів охорони здоров’я та тих суб’єктів господарювання, де неможливо забезпечити дистанційний режим роботи під час карантину, на забезпечення нагальних профілактичних та протиепідемічних заходів направлених на недопущення поширення випадків захворювання на COVID-19.

До суб’єктів господарювання доводимо  документи завдяки яким управлінські рішення щодо реагування на зараження на COVID-19    будуть ефективними та дозволять здійснити позитивні зміни у напрямку  зменшення поширення пандемії на робочому місці  та покращення готовності до неї.

·         звернення Організаційного комітету з підготовки та проведення Дня охорони праці в Україні у 2020 році;

·         Контрольний перелік заходів Міжнародної організації праці;

·         постер, розроблений в рамках проведення Дня охорони праці в Україні у 2020 році.

Пам’ятайте, життя людини знаходиться у пріоритеті над результатами професійної діяльності.

 

Прес-служба управління

                                                                                                                                                                                   Держпраці в Миколаївській області

  Отруйні гриби
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:30
36Kb Скачать скачать
  Пам’ятка для населення щодо профілактики ботулізму
Формат: DOCX | Добавлен: 17/01/2021 09:45:46
35Kb Скачать скачать
  Контрольний перелік заходів
Формат: PDF | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
461Kb Скачать скачать
  Постер до дня охорони праці
Формат: PDF | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
1260Kb Скачать скачать
  Ботулізм -інфографіка
Формат: PDF | Добавлен: 23/08/2020 17:03:33
342Kb Скачать скачать
  Звернення з ОП-2020
Формат: PDF | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47
210Kb Скачать скачать

До Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській
області надійшов лист Держпродспоживслужби від 31.07.2020 № 11.1.3-
26/2/11461 «Щодо повідомлення RASFF». Відповідно до повідомлення по
харчових продуктах та кормах (RASFF) № 2020.2632-fup 7 виявлено
Salmonella Enterica ser. Enteridis, Salmonella Enterica ser. Infantis та 2
Salmonella Enterica ser. Newport в замороженому філе птиці, експортованому
з Польщі (виробник: Zaklad Krak-Tol Katarzyna i Artur Tolak Sp.j., Klaj;
фермери: Krzysztof Bajger, 19117183, Zgórsko; Aneta Sawczak, 12047183;
Ferma Drobiu Anna Milas, 18037173, Zawierzbie; Ferma Drobiu Konrad Janus,
12017175, Boczów; Hodowla Drobiu Bogacz Rafal, 12637155, Tarnów; Leszek
Bławut, 12094901, Zakłiczyn, Czechówka) до окремих держав-членів ЄС
(Франції) та до України.
Згідно статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до
безпечності та якості харчових продуктів» (далі - Закон) оператори ринку
зобов’язані вилучати та/або відкликати у встановлених законом випадках
харчові продукти, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці
продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини, та
письмово інформувати компетентний орган про виявлені невідповідності та
вжиті заходи
У разі виявлення замороженого філе птиці з Польщі (виробник: Zaklad
Krak-Tol Katarzyna i Artur Tolak Sp.j., Klaj; фермери: Krzysztof Bajger,
19117183, Zgórsko; Aneta Sawczak, 12047183; Ferma Drobiu Anna Milas,
18037173, Zawierzbie; Ferma Drobiu Konrad Janus, 12017175, Boczów; Hodowla
Drobiu Bogacz Rafal, 12637155, Tarnów; Leszek Bławut, 12094901, Zakłiczyn,
Czechówka) інформувати Арбузинське міжрайонне управління Головного
управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за адресою:
пров. Короткий, 13 смт Арбузинка, Миколаївська обл., 55301, т/факс 3-01-37

Про Програму з аграрного
і сільського розвитку


Департамент інформує про початок роботи у Миколаївській області п’ятирічної Програми з аграрного і сільського розвитку (далі – Програма), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та впроваджується компанією Кімонікс Інтернешнл.
Метою Програми є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприятиме розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруватимуться в конкурентні українські та міжнародні ринки.
Програма включає три складові:
покращення продуктивності та доступу до ринків у цільових ланцюгах доданої вартості шляхом реалізації таких завдань: сприяння використанню високоякісної сировини/матеріалів та передових технологій виробництва; покращення інфраструктури післяврожайної обробки, зберігання та переробки; розширення доступу до ринків збуту;
вдосконалення функцій підтримки шляхом: покращення доступу до ефективної та доступної іригації; покращення доступу до джерел фінансування; вдосконалення послуг у секторі;
вдосконалення нормативно-правової бази у аграрному секторі внаслідок підвищення сприятливості національного та місцевого бізнес-середовища.
Програма USAID АГРО запрошує до співпраці представників органів місцевої влади, громадського сектору, товаровиробників та їх об’єднань у Миколаївській області, які прагнуть розвивати та покращувати ринкову інфраструктуру задля нарощування доданої вартості сільськогосподарської продукції, створення робочих місць, в тому числі несільськогосподарського напрямку, підвищення доходів та покращення якості життя у громадах.
На даному етапі Програма шукає партнерів у сфері виробництва плодоовочевої та ягідної, молочної та м’ясної продукції, аквакультури, кондитерських виробів і окремих продуктів харчування.
Реєстрація доступна за посиланнями та QR-кодами:
Для виробників плодоовочевої та ягідної продукції Для виробників м´ясо-молочної продукції Для виробників кондитерських виробів і окремих продуктів харчування Для виробників у секторі аквакультури
https://bit.ly/3f8mREI
https://bit.ly/3fjCJUZ
https://bit.ly/2ZVnNWO
https://bit.ly/2B6alab


Термін подання заявок: до 15 серпня 2020 року.
Додаткову інформацію про Програму можна отримати на сторінці у Facebook https://www.facebook.com/usaid.agro.
Просимо вас поінформувати зацікавлених осіб, які займаються або мають намір займатися вказаними видами діяльності, шляхом розповсюдження інформації в місцевих електронних та друкованих ЗМІ, для залучення якомога ширшого кола потенційних партнерів Програми у Миколаївській області.

  Графіка ферми за адресою: Миколаївська область, Арбузинський район, Любоіванівська сільська рада за межами населених пунктів
Формат: RAR | Добавлен: 23/08/2020 17:03:43
6852Kb Скачать скачать
  Графіка ферми за адресою: Миколаївська область, Арбузинський район, Любоіванівська сільська рада за межами населених пунктів
Формат: RAR | Добавлен: 23/08/2020 17:03:48
6852Kb Скачать скачать
  Графіка ферми за адресою Миколаївська область Арбузинський район Любоіванівська сільська рада за межами населених пунктів
Формат: RAR | Добавлен: 23/08/2020 17:03:48
6852Kb Скачать скачать
  Графіка ферми за адресою Миколаївська область Арбузинський район Любоіванівська сільська рада за межами населених пунктів
Формат: RAR | Добавлен: 23/08/2020 17:03:48
6852Kb Скачать скачать
  Графіка ферми за адресою Миколаївська область Арбузинський район Любоіванівська сільська рада за межами населених пунктів
Формат: RAR | Добавлен: 23/08/2020 17:03:48
6852Kb Скачать скачать
  Щодо забезпечення виконання операторами ринку обов`язків у сфері провадження з побічними продуктами тваринного походження
Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:48
38Kb Скачать скачать
  Підтримка бджільництва
Формат: PDF | Добавлен: 25/08/2020 13:09:49
560Kb Скачать скачать
  Сибірка - гостра інфекційна хвороба спільна для тварин та людей
Формат: DOCX | Добавлен: 25/08/2020 13:11:01
14Kb Скачать скачать

Оголошення

ІНФОРМАЦІЯ щодо призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов’язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або п

09/07/2014

1. Одноразова грошова допомога у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов’язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві (далі – одноразова допомога) виплачується відповідно до Закону України “Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей” (із змінами), у порядку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2013 р. № 975 “Про затвердження Порядку призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов’язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві”. 2. Одноразова допомога – гарантована державою виплата. Право на її отримання відповідно до зазначеного Закону мають: - у разі загибелі (смерті) військовослужбовця, військовозобов’язаного або резервіста, якого призвано на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві – члени сім’ї, батьки та утриманці загиблого (померлого); - у разі встановлення інвалідності, що настала внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час виконання обов’язків військової служби (в період проходження військової служби) або внаслідок захворювання, пов’язаного з виконанням обов’язків військової служби (в період проходження ним військової служби), чи встановлення інвалідності особі після її звільнення з військової служби внаслідок зазначених причин – військовослужбовці, особи, звільнені з військової служби; -у разі встановлення інвалідності не пізніше ніж через три місяці після звільнення з військової служби чи після закінчення тримісячного строку, але внаслідок захворювання або нещасного випадку, що мали місце в період проходження зазначеної служби – особи, звільнені з військової служби; - у разі встановлення інвалідності, що настала внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), заподіяного військовозобов’язаному або резервісту при виконанні обов’язків військової служби або служби у військовому резерві, або не пізніше ніж через три місяці після закінчення зборів, проходження служби у військовому резерві, але внаслідок захворювання або нещасного випадку, що мали місце в період проходження цих зборів, служби у військовому резерві – військовозобов’язані або резервісти; -у разі отримання поранення (контузії, травми або каліцтва) під час виконання обов’язків військової служби, що призвело до часткової втрати працездатності без встановлення йому інвалідності – військовослужбовці, військовозобов’язані або резервісти; -отримання поранення (контузії, травми або каліцтва) у період проходження строкової військової служби, що призвело до часткової втрати працездатності без встановлення йому інвалідності – військовослужбовці строкової військової служби; - отримання поранення (контузії, травми або каліцтва) при виконанні обов’язків військової служби або служби у військовому резерві, що призвело до часткової втрати працездатності без встановлення йому інвалідності – військовозобов’язані або резервісти. 3. Одноразова допомога оформлюється та виплачується: - членам сімей, батькам та утриманцям загиблого (померлого), особам, звільненим з військової служби – через обласні військові комісаріати (Київський міський військовий комісаріат); - військовослужбовцям, військовозобов’язаним або резервістам, призваним на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві – через військові частини, в яких вони проходять службу або збори. 4. Розміри одноразової допомоги не залежить від службового становища військовослужбовця і становить: - у разі загибелі (смерті) військовослужбовця, військовозобов’язаного або резервіста, якого призвано на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві – 609 тис. грн. (500-кратний прожитковий мінімум,встановлений законодавством, у 2014 році – 1218 грн.). Допомога виплачується рівними частками між особами, які мають право на її отримання. У разі відмови якоїсь з осіб від отримання одноразової грошової допомоги її частка розподіляється між іншими особами, які мають право на її отримання; - у разі встановлення військовослужбовцю, особі звільненій з військової служби інвалідності, що настала внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого ним під час виконання обов’язків військової служби або внаслідок захворювання, пов’язаного з виконанням ним обов’язків військової служби: за 1 групу – 304,5 тис. грн. (250-кратний прожитковий мінімум); за 2 групу – 243,6 тис. грн. (200-кратний прожитковий мінімум); за 3 групу – 182,7 тис. грн. (150-кратний прожитковий мінімум); - у разі встановлення військовослужбовцю, особі звільненій з військової служби інвалідності, що настала в період проходження військової служби, або внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням ним військової служби, або встановлення особі, звільненій з військової служби, інвалідності не пізніше ніж через три місяці після звільнення її з військової служби чи після закінчення тримісячного строку, але внаслідок захворювання або нещасного випадку, що мали місце в період проходження зазначеної служби: за 1 групу – 146,2 тис. грн. (120-кратний прожитковий мінімум); за 2 групу – 109,6 тис. грн. (90-кратний прожитковий мінімум); за 3 групу – 85,3 тис. грн. (70-кратний прожитковий мінімум); - у разі встановлення військовозобов’язаному або резервісту інвалідності, що настала внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), заподіяного при виконанні обов’язків військової служби або служби у військовому резерві, або не пізніше ніж через три місяці після закінчення зборів, проходження служби у військовому резерві, але внаслідок захворювання або нещасного випадку, що мали місце в період проходження цих зборів, служби у військовому резерві: за 1 групу – 146,2 тис. грн. (120-кратний прожитковий мінімум); за 2 групу – 109,6 тис. грн. (90-кратний прожитковий мінімум); за 3 групу – 85,3 тис. грн. (70-кратний прожитковий мінімум); - у разі часткової втрати працездатності військовослужбовцю, який отримав поранення (контузію, травму або каліцтво) під час виконання обов’язків військової служби без встановлення інвалідності – у розмірі, що визначається у відсотках від 85,3 тис. грн. (70-кратний прожитковий мінімум) залежно від ступеня втрати працездатності, який встановлюється медико-соціальними експертними комісіями (МСЕК); - у разі часткової втрати працездатності військовослужбовцем строкової військової служби, який отримав поранення (контузію, травму або каліцтво) у період проходження військової служби – у розмірі, що визначається у відсотках від 60,9 тис. грн. (50-кратний прожитковий мінімум) залежно від ступеня втрати працездатності, який встановлюється МСЕК; - у разі часткової втрати працездатності військовозобов’язаним або резервістом, призваного на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві, який отримав поранення (контузію, травму або каліцтво) під час виконання обов’язків військової служби без встановлення інвалідності – у розмірі, що визначається у відсотках від 60,9 тис. грн. (50-кратний прожитковий мінімум) залежно від ступеня втрати працездатності, який встановлюється МСЕК; 5. Виплата одноразової допомоги не здійснюється якщо загибель (смерть), поранення (контузія, травма або каліцтво), інвалідність або часткова втрата працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовця, військовозобов’язаного або резервіста є наслідком: вчинення ним злочину або адміністративного правопорушення; вчинення ним дій у стані алкогольного, наркотичного чи токсичного сп’яніння; навмисного спричинення собі тілесного ушкодження, іншої шкоди своєму здоров’ю або самогубства (крім випадку доведення особи до самогубства, встановленого судом); подання особою завідомо неправдивих відомостей для призначення і виплати одноразової допомоги. 6. Призначення і виплата одноразової грошової допомоги здійснюється на підставі документів, перелік яких наведено нижче. У разі неподання повного комплекту документів (наприклад відсутності свідоцтва про смерть у разі загибелі військовослужбовця), підстав для призначення одноразової грошової допомоги немає. 7. Порядок призначення та виплати допомоги: - особи, які мають право на одноразову допомогу, звертаються з документами, зазначеними у наведеному нижче Переліку у обласний військовий комісаріат (військовослужбовці – у військову частину); - комплект документів перевіряється та надсилається за належністю у Департамент фінансів Міністерства оборони України для розгляду їх Комісією Міністерства оборони України з розгляду питань, пов’язаних із призначенням і виплатою одноразової допомоги; - перевірені фахівцями документи розглядаються Комісією та подаються Міністру оборони України для прийняття рішення про призначення одноразової допомоги; - після прийняття рішення Міністром оборони України кошти надсилаються у обласний військовий комісаріат (військову частину), до якого були подані документи, для виплати одноразової допомоги отримувачам. Виплата одноразової допомоги провадиться в порядку черговості відповідно до дати подання документів після отримання Міністерством оборони коштів, передбачених на ці цілі. ПЕРЕЛІК документів на одержання одноразової грошової допомоги 1. У разі загибелі (смерті) військовослужбовця: заява кожної повнолітньої особи, яка має право на отримання допомоги, а в разі наявності неповнолітніх дітей – іншого з батьків про виплату одноразової грошової допомоги (стандартний бланк є у військкоматі або військовій частині); копія свідоцтва про смерть військовослужбовця (оригінал видають органи РАГС за місцем проживання); витяг із наказу про виключення загиблого (померлого) військовослужбовця зі списків особового складу військової частини (надає військова частина); копії документів, що свідчать про причини та обставини загибелі (смерті) військовослужбовця (військова частина): для виплати одноразової допомоги сім’ям, загиблих під час проведення антитерористичної операції – копія лікарського свідоцтва про смерть (видається сім’ї) та повідомлення військової частини про смерть військовослужбовця (надсилається військовою частиною у військовий комісаріат за місцем проживання сім’ї), для інших випадків – копія лікарського свідоцтва про смерть (видається сім’ї), копія постанови військово-лікарської комісії про встановлення причинного зв’язку загибелі (смерті), акт розслідування щодо обставин загибелі військовослужбовця(складається командиром військової частини або військовою службою правопорядку Збройних Сил України або правоохоронними органами (прокуратурою, міліцією, Службою безпеки України)); копія довідки органу реєстрації або відповідного житлово-експлуатаційного підприємства, організації чи органу місцевого самоврядування про склад сім’ї військовослужбовця, військовозобов’язаного чи резервіста (ЖЕК, або КЕЧ); витяг із послужного списку особової справи про склад сім’ї військовослужбовця (видає військова частина); копія свідоцтва про шлюб – для виплати грошової допомоги дружині (чоловікові); копія свідоцтва про народження дитини – для виплати одноразової грошової допомоги дитині; копія свідоцтва про народження військовослужбовця –для виплати одноразової грошової допомоги батькам загиблого (померлого); копії сторінок паспортів повнолітніх членів сім’ї з даними про прізвище, ім’я та по батькові і місце реєстрації; копія ідентифікаційного коду кожного члена сім’ї; Всі копії завіряються у військовому комісаріаті (військовій частині), який приймає документи для виплати одноразової допомоги. 2. У разі захворювання, поранення (контузії, травми або каліцтва) або встановлення інвалідності: заява про виплату одноразової грошової допомоги (стандартний бланк є у військкоматі або військовій частині); копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення відсотка та причинного зв’язку втрати працездатності, або встановленої інвалідності (видається комісіями МСЕК Міністерства охорони здоров’я); копія довідки ВЛК, свідоцтва про хворобу (видається медичними установами, де проводилось лікування); копія довідки командира військової частини про причини та обставини поранення (контузії, травми або каліцтва), видається у військовій частині; витяг із наказу командира військової частини про виключення зі списків особового складу частини, а для військовослужбовців строкової військової служби – копія військового квитка (для звільнених із служби); копії сторінок паспорта отримувача одноразової допомоги з даними про прізвище, ім’я та по батькові і місце реєстрації; копія ідентифікаційного коду отримувача. Всі копії завіряються у військовому комісаріаті (військовій частині), який приймає документи для виплати одноразової допомоги.

Всі оголошення →