Головна Інформація для учасників АТО та вимушених переселенців Цивільний захист та безпека життєдіяльності населення

             Де ШУКАТИ підтримки, ЯКЩО ВИ ЗАЗНАЄТЕ НАСИЛЬСТВА В СІМ’Ї.

          Люди, які страждають від насильства в сім’ї, нерідко вагаються, чи варто розповідати про це іншим. А якщо розповідати, то кому і чи допоможе це вирішити проблему.
         У такому випадку, варто знати, що в нашій країні існує система допомоги потерпілим від насильства в сім’ї. На сьогоднішній день обов’язки по координації діяльності в Арбузинському районі покладено на управління соціального захисту населення, районне відділення поліції та  центр соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді,, а якщо мова іде про постраждалу дитину , також залучаються і спеціалісти служби в справах дітей.А ще у кожній області існують громадські організації, котрі допомагають громадянам, які зазнали насильства в сім’ї. Отже, звернутися за допомогою  можна практично до кожної з установ.
В районному відділені поліції питаннями насильства в сім’ї займаються дільничні інспектори і заяву, з якою ви звернетеся до поліції обов’язково перенаправлять до вашого дільничного інспектора, котрий зобов’язаний провести перевірку та вжити заходів відповідно до Закону України «Про попередження насильства в сім’ї». За наслідками перевірки до кривдника можуть бути застосовані такі заходи впливу – винесено офіційне попередження про неприпустимість насильства в сім’ї, винесено захисний припис, направлено на проходження корекційної програми, притягнуто до адміністративної відповідальності ст. 173-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення «Вчинення насильства в сім'ї, невиконання захисного припису або непроходження корекційної програми».
      Якщо кривдник завдав вам тілесних ушкоджень, відразу зателефонуйте поліції за телефоном 102 і зверніться до закладу охорони здоров’я. Якщо розумієте, вам потрібна негайна медична допомога, відразу викликайте швидку, або просіть про це інших. У такому разі медичні працівники зобов’язані повідомити міліцію про ваш випадок. За вашою заявою буде розпочато кримінальне провадження , ви пройдете судово-медичну експертизу за направленням слідчого органу внутрішніх справ. Кривдника буде притягнуто до кримінальної відповідальності , яка буде залежати від важкості завданих вам тілесних ушкоджень. У цьому випадку у вас є право звернутися до суду з заявою про стягнення з особи, яка вчинила злочин, матеріальної та моральної шкоди. Тому зберігайте усі документи, які підтверджують ваші витрати під час лікування.
У Центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді вам запропонують послуги психолога та супровід фахівця соціальної роботи.Усі послуги усіх перерахованих установ та організацій є безкоштовними для громадян.
       Якщо ви вагаєтеся, чи варто звертатися за допомогою до конкретної організації, то можете отримати консультацію по телефону, якщо зателефонуєте на Національну «гарячу лінію» з попередження домашнього насильства.
Дзвінки на « гарячу лінію» безкоштовні :
0 800 500 335 зі стаціонарних телефонів за номером на всій території України
На Національній гарячій лінії з попередження домашнього насильства можна отримати :
- інформаційні консультації ( інформація про організації та установи, до яких можна звернутися у конкретній ситуації, перелік документів, які необхідно підготувати для звернення та інше);
- психологічні консультації (поради та підтримки психолога анонімно у телефонному режимі);
- правову допомогу (консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації, поради стосовно правильного складання необхідних документів, тощо).
       Нерідко лише залучення третьої сторони до вирішення проблеми домашнього насильства дає можливість зрозуміти, чи є шанс позитивно вирішити конфлікт і зберегти сімейні стосунки. 
 
 
 
 

Про соціальні нормативи користування послугою з електропостачання для надання пільг та субсидій з 01.01.2018 року

 
Управління соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації повідомляє, що пунктом 7 постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014р. № 409 «  Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово – комунального обслуговування » затверджено з 01 січня 2018 року соціальні нормативи з користування послугою електропостачання для надання пільг та субсидій на оплату житлово – комунальних послуг, а саме : 
у житлових приміщеннях ( будинках ) – 70 кВт г на місяць на сім´ю ( домогосподарство ) з однієї особи і додатково 30 кВт г на місяць на кожного іншого члена сім´ї ( домогосподарства ), але не більше як 190 кВт г на місяць;
 обладнаних стаціонарними електроплитами, за наявності централізованого постачання гарячої води – 110 кВт г на місяць на   сім´ю ( домогосподарство ) з однієї особи і додатково 30 кВт г на місяць на кожного іншого члена сім´ї ( домогосподарства ), але не більш як 230 кВт г на місяць;
обладнаних стаціонарними електроплитами, за відсутності  централізованого постачання гарячої води – 130 кВт г на місяць на   сім´ю ( домогосподарство ) з однієї особи і додатково 30 кВт г на місяць на кожного іншого члена сім´ї ( домогосподарства ), але не більш як 250 кВт г на місяць;
         не обладнаних стаціонарними електроплитами, за відсутності  централізованого постачання гарячої води та газових водонагрівальних приладів – 100 кВт г на місяць на   сім´ю ( домогосподарство ) з однієї особи і додатково 30 кВт г на місяць на кожного іншого члена сім´ї ( домогосподарства ), але не більш як 220 кВт г на місяць.
 
 

Порівняльна таблиця

 
Соціальні нормативи по послузі електропостачання до 01.01.2018
Соціальні нормативи по послузі електропостачання з 01.01.2018
у житлових приміщеннях ( будинках )
90 кВт г на місяць на сім´ю ( домогосподарство ) з однієї особи і додатково 30 кВт г на місяць на кожного іншого члена сім´ї ( домогосподарства ), але не більше як 210 кВт г на місяць
70 кВт г на місяць на сім´ю ( домогосподарство ) з однієї особи і додатково 30 кВт г на місяць на кожного іншого члена сім´ї ( домогосподарства ), але не більше як 190 кВт г на місяць
обладнаних стаціонарними електроплитами, за наявності централізованого постачання гарячої води
130 кВт г на місяць на   сім´ю ( домогосподарство ) з однієї особи і додатково 30 кВт г на місяць на кожного іншого члена сім´ї ( домогосподарства ), але не більш як 250 кВт г на місяць
110 кВт г на місяць на   сім´ю ( домогосподарство ) з однієї особи і додатково 30 кВт г на місяць на кожного іншого члена сім´ї ( домогосподарства ), але не більш як 230 кВт г на місяць
обладнаних стаціонарними електроплитами, за відсутності  централізованого постачання гарячої води
150 кВт г на місяць на   сім´ю ( домогосподарство ) з однієї особи і додатково 30 кВт г на місяць на кожного іншого члена сім´ї ( домогосподарства ), але не більш як 270 кВт г на місяць
130 кВт г на місяць на   сім´ю ( домогосподарство ) з однієї особи і додатково 30 кВт г на місяць на кожного іншого члена сім´ї ( домогосподарства ), але не більш як 250 кВт г на місяць
не обладнаних стаціонарними електроплитами, за відсутності  централізованого постачання гарячої води та газових водонагрівальних приладів
120 кВт г на місяць на   сім´ю ( домогосподарство ) з однієї особи і додатково 30 кВт г на місяць на кожного іншого члена сім´ї ( домогосподарства ), але не більш як 240 кВт г на місяць
100 кВт г на місяць на   сім´ю ( домогосподарство ) з однієї особи і додатково 30 кВт г на місяць на кожного іншого члена сім´ї ( домогосподарства ), але не більш як 220 кВт г на місяць
 
 
 
 

Більш детальну інформацію ви можете отримати в управлінні соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації  або за   телефоном : 3 01 10
  

  Які пільги має учасник бойових дій?
Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:27
328Kb Скачать скачать
 
Про підвищення розмірів державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам та допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам
 
Управління соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації повідомляє, що Верховною Радою України прийнято Закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій»  №2148-VIII від 03.10.17 яким передбачено підвищення розмірів державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам призначеної відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» та державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам призначеної відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам» (розміри додаються).
   Відповідно до п. 3, 4. прикінцевих, перехідних положень Закону встановлено, що державні соціальні допомоги, призначені відповідно до законів України"Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам" та "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам", з 1 жовтня 2017 року перераховуються та після цієї дати до встановлення розміру прожиткового мінімуму, який буде більшим за розмір, встановлений на 1 грудня 2017 року та збільшений на 79 гривень, призначаються з використанням розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, встановленого на 1 грудня 2017 року Законом України "Про Державний бюджет України на 2017 рік", збільшеного на                        79 гривень.
Пенсії та державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством (крім пенсії за особливі заслуги перед Україною), перераховані з 1 жовтня 2017 року відповідно до цього Закону, а також ті, що призначатимуться після цієї дати, встановлюються у розмірі не меншому за розмір прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, встановлений на 1 грудня 2017 року Законом України "Про Державний бюджет України на 2017 рік", а в разі збільшення після 1 грудня 2017 року прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, - за розмір прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, встановлений законом.
 
 
Розміри державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства
 
та дітям – інвалідам на 2017 рік
 
 
 
Категорія громадян
 
з жовтня 2017
Інвалідам з дитинства І групи підгрупи А з надбавкою на догляд
2793,40
Інвалідам з дитинства І групи підгрупи Б з надбавкою на догляд
2178,00
Інвалідам з дитинства ІІ групи
1452,00
Інвалідам з дитинства ІІІ групи 
1452,00
Допомога дитині – інваліду
1452,00
Допомога на дитину – інваліда віком до 6 років з надбавкою на догляд
1729,40
Допомога  на  дитину – інваліда підгрупа А віком до 6 років   з надбавкою на догляд
2442,40
Допомога  на  дитину – інваліда  від 6 до 18 років років   з надбавкою на догляд
1904,90
Допомога  на  дитину – інваліда підгрупа А віком від  6 до 18 років   з надбавкою на догляд
2793,40
Допомога на дитину – інваліда, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС до 6 років
1524,60
Допомога на дитину – інваліда, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС до 6 років з надбавкою на догляд
2237,60
Допомога  на  дитину – інваліда підгрупа А, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС  до 6 років   з надбавкою на догляд
2950,60
Допомога на дитину – інваліда, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС  від  6  до 18 років з надбавкою на догляд
2413,10
Допомога  на  дитину – інваліда підгрупа А, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС  від 6 до 18 років   з надбавкою на догляд
3301,60
 
 
Розміри державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та  інвалідам на 2017 рік
 
 
 
 
Назва державної соціальної допомоги
 
 
 
До виплати
Державна соціальна допомога інвалідам І групи
1 452,00 грн.
Державна соціальна допомога жінкам, які мають  звання "Мати - героїня"
1 452,00 грн.
Державна соціальна допомога інвалідам ІІ групи
1 452,00 грн.
Державна соціальна допомога інвалідам ІІІ групи
1 452,00 грн.
Державна соціальна допомога свящеслужителям
1 373,00 грн.
Державна соціальна допомога особам, які досягли віку (63, 58)
1 373,00 грн.
Державна соціальна допомога на доглядпенсіонеру
217,80 грн.
Державна соціальна допомога надогляд інваліду І групи підгрупа  А
435,60 грн.
Державна соціальна допомога надогляд інваліду І групи підгрупа Б
217,80 грн.
Державна соціальна допомога за померлого годувальника  на 1 дитину
1 452,00 грн.
Державна соціальна допомога за померлого годувальника  на 2-х дітей
1 742,40 грн.
Державна соціальна допомога за померлого годувальника на 3-х дітей
2 178,00 грн.
 
 
Більш детальну інформацію ви можете отримати в управлінні соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації  або за   телефоном : 3 01 10
  
 

                           Вербування українців  - сучасний прояв рабства.

 

 

   Важко повірити, що торгівля людьми існує в сучасному світі та є загрозою для українців. Проте, близько 160 тисяч українців постраждали від торгівлі людьми з 1991 року. Постраждалі часто живуть серед нас, лишаючись непоміченими та навіть не сподіваючись на допомогу.

Що таке торгівля людьми?
Торгівля людьми – це сучасне рабство, продаж/купівля/передача людей з метою експлуатації та одержання прибутку. Торгівля людьми вважається особливо тяжким злочином в Україні та багатьох інших країнах. Стаття 149 Кримінального Кодексу України передбачає, що злочини, пов’язані з торгівлею людьми, караються позбавленням волі на строк від 3 до 15 років.
Від торгівлі людьми може постраждати будь-хто, незалежно від віку, статі, освіти чи соціального статусу. Статистика надання допомоги постраждалим особам в Україні свідчить, що чоловіки і жінки становлять приблизно однакову кількість серед постраждалих; 10% постраждалих – діти, які є особливо вразливою та незахищеною групою. Торгівля людьми та експлуатація доведених до відчаю людей – загрози, що зростають в умовах економічної кризи та збройного конфлікту. Важка ситуація багатьох українців, зокрема, внутрішньо переміщених осіб, робить їх більш схильними приймати будь-які пропозиції працевлаштування.
Вербувальники зазвичай використовують особисті зв’язки або фальшиві рекламні оголошення у місцевій пресі, нелегальні кадрові агенції та вебсайти з працевлаштування. Посередниками у вербуванні можуть стати і близькі люди – знайомі, приятелі, сусіди, а інколи навіть друзі або родичі. Часом вони й самі не знають, якими насправді можуть бути наслідки їхнього посередництва. Умови, що пропонують вербувальники, є зазвичай дуже привабливими та можуть здатися правдоподібними, наприклад фінансова допомога та підтримка в організації поїздки, оформлення всіх необхідних документів тощо.
Насправді ж людина потрапляє у пастку, характерними ознаками якої є обмеження свободи пересування, неможливість покинути місце експлуатації через фізичні бар’єри (охорона, замкнені приміщення, постійний нагляд тощо) або шантаж та маніпуляції. Щоб в людини не було можливості припинити роботу або звернутися по допомогу, в неї відбирають паспорт та мобільний телефон, погрожують силою, борговою кабалою, яку потрібно відробити, застосуванням насильства над іншими членами сім’ї.
Жертв торгівлі людьми використовують як дешеву робочу силу, для примусового надання сексуальних послуг, у жебрацтві. Іноді жертві вдається втекти самостійно, в інших випадках вибратися з цієї ситуації можуть допомогти небайдужі люди, які знають про експлуатацію, правоохоронці, спеціалізовані організації.
Як запобігти торгівлі людьми?
Завжди ретельно вивчайте будь-яку пропозицію працевлаштування, навчання або відпочинку, навіть якщо довіряєте тому, хто її пропонує! В Україні діють злочинні групи, які продають людей у рабство під прикриттям обіцянок законного працевлаштування. Пам’ятайте, ніхто не захищений від таких небезпечних ситуацій. Зателефонуйте до Національної гарячої лінії з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів (короткий номер 527 – дзвінкі безкоштовні з мобільних телефонів в Україні) і дізнайтеся більше, як мінімізувати ризик стати жертвою торгівлі людьми. У разі працевлаштування за кордоном, варто звернути увагу на таке:
• Обов’язково переконайтеся, що ваша робота за кордоном має законний статус. Ще до виїзду ви маєте отримати дозвіл на роботу або робочу візу – робочу, а не туристичну.
• Обов’язково звертайтесь до представництва країни, до якої збираєтеся їхати, особисто, особливо якщо ви звертаєтесь за робочою візою.
• Обережно з паспортом! Ніколи нікому не віддавайте свій паспорт, окрім як працівникам посольств, консульських установ та прикордонних пунктів пропуску. Це ваш ідентифікаційний документ і він повинен завжди бути у Вас. Якщо ви загубили свій паспорт за кордоном або ж його відібрали у вас силою, звертайтеся до посольства або консульства України у відповідній країні.
• Зробіть копії всіх важливих документів! Ще до виїзду зробіть ксерокопії вашого паспорта, візи, страхового полісу та будь-яких інших документів,пов’язаних із поїздкою. Тримайте їх у безпечному місці окремо від оригіналів. Крім того, залишіть копії своїм рідним та/або друзям в Україні
• Обов’язково запишіть контактну інформацію організацій, які можуть допомогти вам захиститись від зловживань. Цей перелік контактної інформації має включати амбасади/консульства України за кордоном та, якщо можливо, урядові та неурядові організації, які займаються захистом прав мігрантів у відповідній країні призначення. Негайно зв’яжіться зі співробітниками відповідної установи в скрутній ситуації.
• Не виїздіть із країни, доки не отримаєте чіткої контактної інформації про місце, де ви будете працювати та про безпечне й надійне місце проживання. Повідомте рідним та/або друзям про детальне місце свого перебування за кордоном, а також залишіть їм детальну інформацію про вашого роботодавця. Поділіться цією інформацією щонайменше з трьома рідними та близькими людьми!
• Обов’язково ознайомтесь з правами працівників та мігрантів у відповідній країні призначення; у більшості країн встановлені стандарти мінімального рівня оплати праці, максимальної тривалості робочого дня та компенсацій у випадку нещасних випадків на виробництві.
• Обов’язково запитайте свого закордонного роботодавця про медичне обслуговування та соціальний захист, на які ви можете розраховувати. Пам’ятайте, що роботодавці мають обов’язки перед своїми працівниками.
• Обов’язково запишіть перелік умов угоди з роботодавцем, щоб до виїзду чітко
Корисні інформаційні ресурси:
Національна гаряча лінія з протидії торгівлі людьми 0-800-505-501 безкоштовно зі стаціонарних телефонів в Україні
527 безкоштовно з мобільних телефонів в Україні.

 

                                                             

           ЗМІНИ  ДО ПОРЯДКУ НАДАННЯ ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ
 
      Стосовно періоду врахування доходів для призначення субсидій
      Постановою Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 №609» Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України « змінено період, за який враховуються доходи під час призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, з чотирьох кварталів до двох кварталів.
       Передбачено під час здійснення розрахунку субсидії на наступний період у травні для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді, враховувати доходи за третій –четвертий квартали попереднього року, а розрахунок субсидії на опалювальний сезон у жовтні ипроводити на підставі доходів за перше півріччя поточного року.
       Таким чином ,враховуватимуться більш актуальні доходи громадян.
        Інформація про доходи отримуватиметься, як і раніше, від ДФС та Пенсійного фонду України.
        Звертаємо увагу, що змінюється період отримання доходів лише при призначенні субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. При призначенні субсидії для відшкодування витрат на придбання твердого палива і скрапленого газу та субсидії для відшкодування витрат на придбання твердого палива , скрапленого газу і оплату житлово-комунальних послуг враховуватимуться доходи за попередній календарний рік.
       Виплата частини невикористаних коштів субсидії на опалення та субсидії на тверде паливо і скраплений газ членам сім»ї
        Надано можливість у разі смерті особи, якій було призначено субсидію, виплачувати готівкові кошти на придбання твердого палива  та частину невикористаної суми субсидії на індивідуальне одній із осіб, з урахуванням яких субсидія розраховувалась.
         Стосовно призначення субсидії за наявності заборгованості з оплати послуг
          При призначенні субсидії на наступний термін відтепер враховуватиметься наявність просроченої понад два місяці заборгованість з оплати послуг, якщо загальна сума її перевищує двадцять неоподатковуваних
Мінімумів доходів громадян.
         Інші зміни
          Передбачено,що субсидія не може призначатися одночасно за місцем реєстрації особи та місцем її фактичного проживання.
          Зобов»язано отримувача субсидії інформувати протягом місяця про закінчення  терміну реєстрації місця перебування.
          Врегульвано питання призначення субсидії недієздатній особі за заявою опікуна.
          

«До уваги отримувачів державних допомог!» 

  04липня 2017 року     Кабінетом  Міністрів України прийнято постанову  № 454  «Про внесення змін до Порядку  призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям».

 Звертаємо увагу, що зазначеними змінами  передбачено припинення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям у разі припинення реєстрації як безробітної особи, яка включена до складу сім’ї, з причин, передбачених абзацами сімнадцятим (крім припинення реєстрації у разі працевлаштування самостійно), дев’ятнадцятим – двадцять другим, підпункту 1 і підпунктом 2 пункту 37 Порядку реєстраці, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України  від 20 березня 2013р. №198

 

 

 За більш детальною  інформацію звертатись  в  управління  соціального захисту населеня Арбузинської райдержадміністрації або за телефоном:

 3-01-10

 

 

 

 УМОВИ ПРИЙОМУ

 ДО ЖИТОМИРСЬКОГО ВИЩОГО ПРОФЕСІЙНОГО УЧИЛИЩА - ІНТЕРНАТУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ НА 2017 - 2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
 
ДЕННА ФОРМА НАВЧАННЯ ЗА ДЕРЖАВНИМ ЗАМОВЛЕННЯМ (БЕЗКОШТОВНО) До ВИЩОГО професійного училища -інтернату приймаються особи віком від 15 до 45 років, що мають інвалідність, стан здоров'я яких дозволяє навчатись та працювати за обраною професією. Вище професійне училище - інтернат здійснює підготовку кваліфікованих робітників з професій:
 
На базі 9 класів
-    Оператор комп'ютерного набору                                          -   Кухар. Кондитер.
Електромеханік з ремонту та обслуговування                         (Термін навчання 2,5р.)
лічильно-обчислювальних машин;
(Термін навчання Зр.)
-    Оператор комп'ютерного набору. Секретар керівника;
(Термін навчання З р.)
Випускникам видається атестат про одержання повної загальної середньої освіти та диплом про набуту професію
 
На базі 11 класів
 
Оператор комп'ютерного набору
 
Офісний службовець (бухгалтерія);
(Термін навчання 1,5р.)
Кухар. Кондитер;
(Термін навчання 1,5 р.)
Оператор комп'ютерного набору.
Електромеханік з ремонту та обслуговування
лічильно-обчислювальних машин;
(Термін навчання 1,5 р.)
Оператор комп'ютерного набору.
 
Соціальний робітник;
(Термін навчання 1,5р.)
 
Взуттьовик з індивідуального пошиття взуття. Взуттьовик з пошиття ортопедичного взуття.
 
(Термін навчання 1,5 р.)
 
Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування. Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин;
 
(Термін навчання 1,5 р.)
 

Випускникам видається диплом про набуту професію.

На базі спеціалізованих загальноосвітніх шкіл для дітей зі зниженим слухом
- Взуттьовик з індивідуального пошиття взуття.                         - Кухар. Кондитер.
Взуттьовик з пошиття ортопедичного взуття;                          (Термін навчання 1,5р.)
(Термін навчання 1,5 р.)
 

Випускникам видається диплом про набуту професію.

Учні одержують стипендію, забезпечуються 4-разовим харчуванням, послугами лікарів, проживанням в гуртожитку. Здійснюється безкоштовне обслуговування перукарем, взуттьовиком тощо. В училищі працюють спортивні секції, гуртки художньої самодіяльності, технічної творчості, прикладного мистецтва та інші.
Для зарахування на навчання абітурієнти подають такі документи:
1.     Заяву на ім'я директора.
2.      Направлення на навчання відділу міського                           7.    Довідку з місця проживання про склад сім'ї,
(районного) управління праці та соціального захисту                   8.    Шість фотокарток розміром 3x4 см.
населення з № пенсійної справи, погоджене з центром                  9.    Ксерокопію паспорта або свідоцтва про
зайнятості населення                                                                 народження. Військовий квиток подається особисто.
3.       Довідку ЛКК про можливість навчання певній                       10. Три поштових конверта, папку для паперів,
професії.                                                                                   11. Ксерокопію ідентифікаційного номера.
4.      Довідку медико - соціальної експертної комісії                      12. Ксерокопію посвідчення потерпілого від аварії на
або медичний висновок для осіб до 18 років та                             ЧАЕС (за наявності)
форму(картку) індивідуальної програми реабілітації                    13. Ксерокопію посвідчення про інвалідність,
інваліда.                                                                                   14. Швидкозшивач та 10 файлів.
5.     Документ про освіту.
6.       Медичну довідку (форми 086-у) з відмітками
нарколога та психіатра
Зарахування на навчання проводиться без вступних іспитів, без результатів зовнішнього незалежного оцінювання, після співбесіди та тестування в приймальній комісії, на підставі конкурсу свідоцтв та атестатів про освіту.
ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ВСТУПУ ПОДАЮТЬСЯ ДО 20 СЕРПНЯ
ПОЧАТОК ЗАНЯТЬ 1 ВЕРЕСНЯ
Адреса: 10029, м. ЖИТОМИР вул.Небесної Сотні, 43,
телефони: 47-32-71,47-32-74 (приймальна директора), 47-32-77 (факс)
 

моб. (068) 677-62-03: (093) 408-32-47

ztvpui@gmail.ru
  Наказ Мінсоцполітики № 26 від 19.01.2016 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виконання власних (самоврядних) повноважень об’єднаної територіальної громади у сфері соціального захисту».
Формат: PDF | Добавлен: 23/08/2020 17:03:41
2565Kb Скачать скачать
 
Графік
особистого прийому громадян головою  облдержадміністрації, заступниками голови Миколаївської облдержадміністрації на 2017рік
 
п/п
Посада, прізвище, ім’я та по батькові
Дні та
години
прийому
Телефони для
довідок
Місце
проведення
Виїзні прийоми
(примітка)
1.
Голова облдержадміністрації
Савченко
Олексій Юрійович
1-й та 3-й четвер
з 8.00 до 12.00
або*
з 13.00 до 17.00
37-03-30
м. Миколаїв,
вул. Адміральська,
буд.22,
І поверх,
каб.111
За
окремим графіком**
2.
Заступник голови
облдержадміністрації
Бонь
В’ячеслав Валентинович
2-а та 4-а середа
з 8.00 до 12.00
або*
з 13.00 до 17.00
37-01-42
37-04-78
37-20-26
м. Миколаїв,
вул. Адміральська,
буд.22,
І поверх,
каб.111
За
окремим графіком**
3.
Заступник голови
облдержадміністрації
Кушнір
Олександр
Валентинович
1-а та 3-а середа
з 8.00 до 12.00
або*
з 13.00 до 17.00
37-45-70
37-14-84
37-31-47
м. Миколаїв,
вул. Адміральська,
буд.22,
І поверх,
каб.111
За
окремим графіком**
*Час визначається додатково згідно з планами основних заходів, що проводяться облдержадміністрацією щомісяця і затверджуються головою Миколаївської обласної державної адміністрації.
**Дата визначається додатково згідно з планами основних заходів, що проводяться облдержадміністрацією щомісяця і затверджуються головою Миколаївської облдержадміністрації.

              Управління  соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації  інформує: Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 5 квітня 2017 року  № 223 «Деякі питання виплати у 2017 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань».

Згідно з прийнятим Урядом рішенням виплату щорічної разової грошової допомоги, до 5 травня у 2017 році передбачено у таких розмірах:

1) інвалідам війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років), в’язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнаним інвалідами від загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин:

І групи – 3500,00 гривень,

ІІ групи – 3100,00 гривень,

ІІІ групи – 2700,00 гривень,

2)учасникам бойових дій та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років), в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їх батьків – 1200,00 грн;

3) особам,  які мають особливі заслуги перед Батьківщиною – 3500,00 грн;

4) членам сімей загиблих та дружинам (чоловікам) померлих інвалідів війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни і жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя інвалідами від загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге – 600,00 грн;

 5) учасникам війни та колишнім в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особам, які були насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістичним режимом у тилу ворога – 500 грн.

За додатковою інформацією необхідно звертатись до управління соціального захисту населення Арбузинської райдержадміністрації за адресою: пров. Каштановий, 5, кабінет № 4, відділ персоніфікованого обліку населення т. 3-01-10. 

Регулювання трудових відносин
          Трудові відносини регулюються Кодексом законів про працю України, Цивільним кодексом України та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
          Відповідно до ст. 21 Кодексу законів про працю України  визначено, що трудовий договір є угодою між працівником і керівником  підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, та дотримуватися внутрішнього трудового розпорядку, а керівник  підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
          Основні положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їхнього життя і здоров’я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні та здорові умови праці визначено у Законі України «Про охорону праці» (далі — Закон).
         Статтею 1 Закону визначено, що роботодавець — це власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, незалежно від форм власності, виду діяльності, господарювання, і фізична особа, яка використовує найману працю; працівник — це особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов’язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом).
        Згідно зі ст. 13 Закону роботодавець зобов’язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.
Залучення осіб до виконання робіт можливе як на основі трудових договорів, так і на іншій юридичній підставі, зокрема шляхом укладання договору підряду або договору про надання послуг, що врегульовано Цивільним кодексом України.
Відповідно до ст. 6 Цивільного кодексу України  сторони є вільними в укладанні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
За договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу (ст. 837 ЦК України).
За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається у процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором (ст. 901 ЦК).
Враховуючи зазначене, трудові відносини, пов’язані з виконанням робіт за договором підряду чи договором про надання послуг, не регулюються КЗпП, не підпадають під дію Закону та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів з охорони праці.
Вимоги з питань охорони праці, що діють у межах підприємства та на робочих місцях, де виконуватимуть роботи відповідно до договору підряду чи договору про надання послуг, визначаються у відповідних договорах за взаємною згодою сторін.
 
Щодо відпусток без збереження заробітної плати
Упраління соціального захисту населення на численні звернення субєктів господарювання  повідомляє, що:
Статтею 84 Кодексу законів про працю України передбачено надання працівникам відпусток без збереження заробітної плати. У випадках, передбачених ст. 25 Закону України «Про відпустки» (далі — Закон), працівнику за його бажанням надається в обов’язковому порядку відпустка без збереження заробітної плати. Згідно зі ст. 26 Закону за сімейними обставинами та з інших причин працівнику може надаватися відпустка без збереження заробітної плати на термін, обумовлений угодою між працівником та власником або уповноваженим ним органом, але не більше 15 календарних днів на рік.
Важливими гарантіями при наданні відпусток без збереження заробітної плати, встановленими ст. 25 і 26 Закону, є те, що на час їх надання за працівником зберігається його місце роботи (посада), а час перебування в таких відпустках зараховується до стажу роботи, що дає право на щорічну основну відпустку (ст. 9 Закону).
Статтею 4 Закону визначені види відпусток, які надаються працівникам.
Частиною 2 зазначеної статті передбачено, що законодавством, колективним договором, угодою та трудовим договором можуть установлюватись інші види відпусток.
Тобто колективним чи трудовим договором можуть встановлюватись лише інші види відпусток, які не визначені у ст. 4 Закону.
Слід зазначити, що норма ч. 2 ст. 4 Закону не поширюється на відпустки без збереження заробітної плати, так як такий вид відпусток визначений Законом та встановлена конкретна тривалість цих відпусток.
Разом з тим відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону оплата інших видів відпусток, передбачених колективним договором та угодами, трудовим договором, провадиться з прибутку, що залишається на підприємстві після сплати податків та інших обов’язкових платежів до бюджету або за рахунок коштів фізичної особи, в якої працюють за трудовим договором працівники. В установах і організаціях, що утримуються за рахунок бюджетних коштів, оплата цих відпусток провадиться в межах бюджетних асигнувань та інших додаткових джерел.
Враховуючи вищезазначене та норму ст. 23 Закону, інші види відпусток, передбачені колективним договором, угодою та трудовим договором, мають бути оплачені. Встановлення інших видів неоплачених відпусток є порушенням законодавства про працю.
Звертаємо увагу на те, що листи Міністерства не є нормативно-правовими актами, вони мають лише роз’яснювальний, інформаційний характер і не встановлюють правових норм.
 
 
Цивільно-правові договори
укладаємо та оплачуємо правильно
        Цивільно-правовий договір - це угода між громадянином та організацією на виконання першим конкретної роботи, предметом якого є надання певного результату праці, але при цьому виді договору не виникають трудові відносини, на які поширюється трудове законодавство. Таке визначення цивільно-правового договору надано в листі Мінпраці від 26.12.2003 р. № 06/1-4/200.
       Цивільно-правові договори укладаються відповідно до вимог ЦКУ (договір підряду згідно з гл. 61 ЦКУ, а надання послуг - гл. 63 ЦКУ) і вони не повинні містити в собі ознаки трудових відносин.
       На осіб, які виконують роботи (надають послуги) на підставі цивільно-правових договорів, не поширюються норми трудового законодавства в частині порядку прийняття на роботу, підстав для звільнення, установлення робочого часу, дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, оплати та охорони праці, гарантій і компенсацій, обмеженої та повної матеріальної відповідальності працівника, накладення дисциплінарних стягнень тощо.
        Основні ознаки, які відрізняють цивільно-правові відносини від трудових, наведено в таблиці.
Трудовий договір –
регулюється КЗпП
Цивільно-правовій договір –
регулюється ЦКУ
 
Характер праці
 
Систематичне виконання трудових обов'язків
 
Разове виконання конкретної роботи/надання конкретної послуги
 
Запис у трудовій книжці
 
Так (за основним місцем роботи)
Ні
 
Режим робочого часу
 
Підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку
Не контролюється. У договорі застерігається тільки строк виконання робіт/надання послуг
 
Трудові та соціальні гарантії
 
Відпустки, вихідна допомога, оплата лікарняних та інші гарантії, установлені законодавством
Трудових гарантій немає
 
Відповідальність працівника (виконавця)
 
Дисциплінарна (догана, звільнення), матеріальна (у межах середнього заробітку)
Матеріальна (у повному розмірі завданого збитку) і моральна (у розмірі, установленому судом)
 
Що оплачується
 
Процес праці
Результат виконаної роботи/конкретної послуги
 
Оплата праці
 
Заробітна плата. Виплачується з фонду оплати праці установи або організації за КЕКВ 1111. Це стосується й позаштатних працівників, з якими укладено трудові договори. Виплата заробітної плати здійснюється щомісячно
Оплата робіт/послуг. Проводиться на підставі акта приймання-здачі виконаних робіт/акта про надання послуг з КЕКВ 1111 (крім суб'єктів підприємницької діяльності). Оплата здійснюється після закінчення роботи за договором
 
Види до розміру оплати
 
Розмір заробітної плати не має бути менше законодавчого визначеного розміру мінімальної зарплати. Заробітна плата виплачується не рідше двох разів на місяць
Обмежень немає. Порядок оплати встановлюється в договорі. Розмір може бути менше мінімальної заробітної плати
 
       За цивільно-правовим договором оплачується не процес праці, а її результат, що визначається після закінчення виконання обов'язків виконавця за договором і оформляється актами приймання-здачі виконаних робіт (наданих послуг), на підставі яких проводиться їх оплата.
      Мета укладення цивільно-правового договору -виконання конкретної роботи (отримання конкретного результату, послуги), яка не передбачає систематичності її виконання.
 
 
 
 
 
Договір підряду та договір про 
надання послуг: у чому відмінність?
 
        Прийнявши рішення про укладення цивільно-правового договору, слід розуміти, який саме договір необхідний: договір підряду чи договір про надання послуг, адже незважаючи на те що договір підряду і договір про надання послуг є цивільно-правовими договорами, це два зовсім різні договори.
Вид договору визначає предмет договору. Так, для договору підряду предметом договору є конкретний результат робіт, створювана річ. Предмет договору про надання послуг - конкретна послуга, яка споживається у процесі її надання.
Про необхідність розмежування таких понять, як роботи та послуги, зазначають Мін'юст у листі від 01.12.2006 р. № 21-5-490 та Пенсійний фонд у листі від 09.11.2006 р. № 14663/03-30.
Характерні ознаки договору підряду або договору про надання послуг наведено в таблиці.
 
Визначення за ЦКУ
Характерні ознаки
За договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язався прийняти та оплатити виконану роботу (ст. 837)
Предметом підрядних відносин можуть бути як створювана річ, так і обробка, переробка, ремонт уже існуючої речі
За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається у процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцю зазначену послугу, якщо інше не встановлене договором (ст. 907)
- відсутність результату майнового характеру; 
- невіддільність від джерела або від одержувача; 
- синхронність надання та отримання; 
- неможливість зберегти; 
- споживаність послуги під час її надання
 
 

  

 

Графік особистого прийому громадян директором департаменту та заступниками директора департаменту соціального захисту населення  Миколаївської обласної державної адміністрації на 2017рік
 
п/п
Посада, прізвище, ім’я та по батькові
Дні та
години
прийому
Телефони для
довідок
Місце
проведення
Виїзні прийоми
(примітка)
1.
Директор департаменту
 
1, 3 четвер щомісяця
з 9.00-12.00
55-00-85
м. Миколаїв, вул. 1 Воєнна, 2,
І поверх, кім.104
2-й та 4-й четвер -проведення виїзних прийомів в районах області
2.
Заступник директора департаменту
 
1, 3 вівторок щомісяця
з 9.00-12.00
55-03-07
м. Миколаїв, вул. 1 Воєнна, 2,
І поверх, кім.104
2-й та 4-й  вівторок -проведення виїзних прийомів в районах області
3.
Заступник директора департаменту – начальник управління соціальних гарантій і компенсацій, загальнообов’язкового державного страхування
Сербульова Таміла Володимирівна
1, 3 середа щомісяця
з 9.00-12.00
55-00-77
м. Миколаїв, вул. 1 Воєнна, 2,
І поверх, кім.104
2-а та 4-а  середа -проведення виїзних прийомів в районах області
4.
Заступник директора департаменту – начальник управління соціальних послуг
Бєлкіна Любов Петрівна
1, 3 п’ятниця щомісяця
з 9.00-12.00
55-16-03
м. Миколаїв, вул. 1 Воєнна, 2,
І поверх, кім.104
2-а та 4-а п’ятниця -проведення виїзних прийомів в районах області
 

 Г Р А Ф І К

прийому громадян керівниками Міністерства соціальної політики України
 
п/п
Посада, прізвище, ім’я та по батькові
Адреса
 
 
 
День прийому
Часи прийому
1.
Міністр
Рева Андрій Олексійович
пров. Музейний, 12
м.Київ
четвертий понеділок парного місяця
15.00 до 17.00
2.
Перший заступник Міністра
Крентовська Ольга Петрівна
вул. Еспланадна, 8/10
м.Київ
третій четвер кожного місяця
15.00 до 17.00
3.
Заступник Міністра
Мущинін Віталій Вадимович
вул. Еспланадна, 8/10
м.Київ
другий четвер кожного місяця
15.00 до 17.00
4.
Заступник Міністра
Федорович Наталія Володимирівна
вул. Еспланадна, 8/10
м.Київ
четвертий четвер кожного місяця
15.00 до 17.00
5.
Заступник Міністра –керівник апарату
Іванкевич Віктор Вікторович
вул. Еспланадна, 8/10
м.Київ
перший четвер кожного місяця
15.00 до 17.00
6.
Заступник Міністра з питань європейської інтеграції
Устименко Сергій Олександрович
вул. Еспланадна, 8/10
м.Київ
перший понеділок
кожного місяця
15.00 до 17.00
 
Розміри прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати на 2017 рік, грн.
 
Вид соціальної гарантії
з 1 
січня
з 1 травня
з 1 грудня
Прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць
1544
1624
1700
для дітей віком до 6 років
1355
1426
1492
для дітей віком від 6 до 18 років           
1689
1777
1860
для працездатних осіб
1600
1684
1762
для осіб, які втратили працездатність  
1247
1312
1373
Мінімальна заробітна плата
3200
 
 
 
В Україні розмір мінімальної пенсії за віком дорівнює прожитковому  мінімуму для непрацездатних.
Величина надбавок та підвищень до пенсій  (наприклад,  доплати за понаднормовий стаж, підвищення пенсії учаснику бойових дій, який досяг 85 років, тощо) також прив’язана до цього показника.
Верховною Радою України 24 грудня 2015 року Прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» № 911 – VIII який набув чинності з 1 січня 2016 року внесено зміни до ряду нормативно-правових актів України щодо пенсійного забезпечення.
   
Суть змін
Зміст положення Закону № 911
 
Встановлення віку виходу на пенсію для пенсій за вислугу років
 
льотчики – 50 років
 
медики, освітяни, артисти – 55 років.
На даний час пенсія зазначеним категоріям осіб призначається за умови набуття спецстажу, який поступово підвищується з 25 до 30 років
Внесено зміни до пункті „а” статті 54, пунктів „е” та „ж” статті 55 Закону України „Про пенсійне забезпечення”
 
 
Встановлення в 2016 році максимального розміру пенсій в абсолютній величині 10 740 гривень.
 
На сьогодні максимальний розмір пенсій обмежується 10 прожитковими мінімумами для осіб, які втратили працездатність (10 740 грн).
Внесено зміни до:
частини третьої статті 27 Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;
частини третьої статті 85 Закону України „Про пенсійне забезпечення”;
частини третьої статті 67 Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”;
частини п’ятої статті 45 Закону України „Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”;
частини сьомої статті 37 Закону України „Про державну службу”;
частини двадцять восьмої статті 24 Закону України „Про наукову і науково-технічну діяльність”;
частини дванадцятої статті 20 Закону України „Про статус народного депутата України”;
статті 2 розділу І „Загальні положення” Закону України „Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи”;
частини п’ятої статті 141 Закону України „Про судоустрій і статус суддів”;
частини п’ятнадцятої статті 86 Закону України „Про прокуратуру”.
 
 
Середня заробітна плата для призначення пенсії у 2017 році становитиме середню від зарплат за 2014 року, 2015 і 2016 роки. У перші пару місяців ця середня зарплата ще не відома. Тому при призначенні пенсій враховуют  торішньою середню зарплату в Україні  (2013, 2014 року, 2015), Потім, в березні-квітні 2017 року пенсію перерахують.
ч.2 ст..40 Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” .
 
 
Обмеження виплати пенсій особам, які працюють на спецпосадах (суддям, прокурорам, народним депутатам, держслужбовцям) і яким призначено будь-яку пенсію (у тому числі на загальних підставах).
 
Обмеження виплати пенсій не стосується інвалідів I та II груп, інвалідів війни III групи та учасників бойових дій, осіб, на яких поширюється дія пункту 1 статті 10 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.
 
 
В 2015 році обмежувалась виплата пенсій для осіб, які працювали на спецпосадах і яким призначена пенсія по спецзаконах (суддям, прокурорам, народним депутатам, держслужбовцям).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Внесено зміни до:
статті 47 Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;
частини четвертої статті 85 Закону України „Про пенсійне забезпечення”;
частини першої статті 58 Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”;
частини першої статті 54 Закону України „Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”;
частини четвертої статті 37 Закону України „Про державну службу”;
статті 18 Закону України „Про судову експертизу”;
статті 64 Закону України „Про Національний банк України”;
статті 21 Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування”;
частини двадцять восьмої статті 24 Закону України „Про наукову і науково-технічну діяльність”;
частини дванадцятої статті 20 Закону України „Про статус народного депутата України”;
статті 29 Закону України „Про дипломатичну службу”;
статті 57 Закону України „Про Кабінет Міністрів України”;
статті 1.1 Постанови Верховної Ради України „Про затвердження Положення про помічника-консультанта народного депутата України”;
частини п’ятої статті 141 Закону України „Про судоустрій і статус суддів”;
частини п’ятнадцятої статті 86 Закону України „Про прокуратуру”.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Виплата пенсій працюючим пенсіонерам у розмірі 85% але не менше 150% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
 
Обмеження виплати пенсій не стосується інвалідів I та II груп, інвалідів війни III групи та учасників бойових дій, осіб, на яких поширюється дія пункту 1 статті 10 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.
 
Обмеження виплати пенсій працюючим пенсіонерам діяло в 2015-2016 році.
 
 
 
Внесено зміни до:
статті 47 Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;
статті 85 Закону України „Про пенсійне забезпечення”;
статті 58 Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”;
статті 54 Закону України „Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”;
статті 37 Закону України „Про державну службу”;
статті 24 Закону України „Про наукову і науково-технічну діяльність”;
статті 20 Закону України „Про статус народного депутата України”;
статті 141 Закону України „Про судоустрій і статус суддів”;
86 Закону України „Про прокуратуру”.
 
 

    

  Закон України «Про Державний бюджет на 2017 рік»  (від 21 грудня 2016 року № 1801-VIII

Витяг

 

Стаття 7. Установити у 2017 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі
з 1 січня 2017 року - 1544 гривні,
з 1 травня - 1624 гривні,
з 1 грудня - 1700 гривень,
 а для основних соціальних і демографічних груп населення:
дітей віком до 6 років:
з 1 січня 2017 року - 1355 гривень,
з 1 травня - 1426 гривень,
з 1 грудня - 1492 гривні 
дітей віком від 6 до 18 років:
з 1 січня 2017 року - 1689 гривень,
з 1 травня - 1777 гривень,
з 1 грудня - 1860 гривень;
працездатних осіб:
з 1 січня 2017 року - 1600 гривень,
з 1 травня - 1684 гривні,
з 1 грудня - 1762 гривні;
осіб, які втратили працездатність:
з 1 січня 2017 року - 1247 гривень,
з 1 травня - 1312 гривень,
з 1 грудня - 1373 гривні.
Стаття 8. Установити у 2017 році мінімальну заробітну плату:
у місячному розмірі:
з 1 січня - 3200 гривень;
у погодинному розмірі:
з 1 січня – 19,34 гривні.

 

 

Державні допомоги  у 2017 році 
Питання надання державної підтримки сім’ям з дітьми регулюються Законами України:

·             “Про державну допомогу сім’ям з дітьми ”;

·             Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам”;

·             “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”
 

5 видів допомог сім’ям з дітьми :

 

·                 допомога   по     вагітності  та   пологам

     з  01.01.17 – 400,0 грн. на місяць

      з 01.05.17 – 421,0 грн.

      з 01.12.17 – 440,5грн.  

 

·допомога при народженні дитини складає
- 41280,0грн. Виплата допомоги здійснюється одноразово у сумі 10320,0 грн., решта – по 860,0грн. протягом 36 місяців.

    Особам,  які  на  30  червня  2014 р. мали право на отримання допомоги   при   народженні   (усиновленні)   дитини   у  розмірі, встановленому на першу дитину, після досягнення дитиною двох років на  наступні 12 місяців призначається щомісячна допомога у розмірі 130   гривень.

     У  разі  працевлаштування  отримувача  допомоги або виходу  на роботу  виплата  допомоги  у  розмірі  130  гривень  припиняється.

допомога при усиновленні дитини – 41280,0грн. Виплата допомоги здійснюється одноразово у сумі 10320,0 грн., решта – по 860,0грн. протягом 36 місяців.
 
·                                 допомога на дитину, яка знаходиться під опікою і піклуванням, надається у розмірі, що дорівнює різниці між двома прожитковими мінімумами для дитини відповідного віку та середньомісячним розміром одержуваних на дитину аліментів, стипендії, допомоги та пенсії за попередні 12 місяців;
 
·                 допомога на дитину одинокій матері, одинокому усиновителю (вдові, вдівцю), матері, батьку дітей у разі смерті одного з батьків, які не одержують на них пенсію в разі втрати годувальника або державну соціальну допомогунадається у розмірі, що дорівнює різниці між 100 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї на одну особу за попередні 6 місяців.    
 

Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам
Право на державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства мають інваліди з дитинства і діти-інваліди віком до  18 років.
 
Інвалідам з дитинства, які мають одночасно право на державну соціальну допомогу відповідно до цього Закону, на пенсію та на державну соціальну допомогу згідно із Законом України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам”, призначається державна соціальна допомога або пенсія за їх вибором. Державна соціальна допомога або пенсія інвалідам з дитинства, яких визнано недієздатними, а також на дітей-інвалідів призначається за вибором їх батьків, усиновителів, опікуна або піклувальника.
 
При цьому якщо інвалід з дитинства або дитина-інвалід має право на пенсію у зв’язку з  втратою годувальника і державну соціальну допомогу відповідно до цього Закону, ці виплати призначаються одночасно 

   Розміри державної соціальної допомоги
Державна соціальна допомога призначається у таких розмірах:
- інвалідам з дитинства І групи підгрупи А з надбавкою на догляд –  з 01.01.17 – 2561,9 грн. з 01.05.17 – 2695,4 грн., з 01.12.17- 2821,1 грн.                    
- інвалідам з дитинства І групи підгрупи Б з                           надбавкою на догляд – з 01.01.17 – 1870,5 грн., з 01.05.17 – 1968,0 грн., з 01.12.17 – 2059,5 грн.
 - інвалідам з дитинства ІІ групи – з 01.01.17 –         1247,0 грн., з 01.05.17 – 1312,0 грн., з 01.12.17 –              1373,0 грн.
 - інвалідам з дитинства ІІІ групи –- з 01.01.17 –         1247,0 грн., з 01.05.17 – 1312,0 грн., з 01.12.17 –               1373,0 грн.
  - для дітей-інвалідів віком до 6 років підгрупи А з надбавкою на догляд - з 01.01.17 – 2227,9 грн., з 01.05.17 – 2344,4 грн., з 01.12.17 – 2453,1 грн.                
- для дітей-інвалідів віком до 6 років з надбавкою на догляд - з 01.01.17 – 1550,4 грн., з 01.05.17 –                  1631,4 грн., з 01.12.17 – 1707,1 грн.
- для дітей-інвалідів віком від 6 до 18 років підгрупи А з надбавкою на догляд - з 01.01.17 – 2561,9 грн., з 01.05.17- 2695,4 грн., з 01.12.17- 2821,1 грн.
- для дітей-інвалідів віком від 6 до 18 років з надбавкою на догляд - з 01.01.17 – 1717,4 грн., з 01.05.17- 1806,9 грн., з 01.12.17 – 1891,1 грн.
 
      Відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” зазначена допомога призначається як різниця між рівнем забезпечення прожиткового мінімуму для сім'ї та середньомісячним сукупним доходом за попередні шість місяців перед зверненням.
 Рівень забезпечення прожиткового мінімуму (гарантований мінімум) для призначення допомоги встановлений у відсотковому співвідношенні до прожиткового мінімуму для основних демографічних і соціальних груп населення :
   - для працездатних осіб – 21 відсоток;  
   - для дітей   -  85 відсотків;
   - для інвалідів – 100 відсотків.
      
      Для кожної дитини (крім дитини-інваліда), яка входить до складу малозабезпеченої сім’ї рівень забезпечення прожиткового мінімуму збільшується на 10 відсотків а для кожної дитини-інваліда, яка входить до складу малозабезпеченої сім'ї, для кожної дитини, яка утримується матір'ю (батьком, усиновителем), що не перебуває в шлюбі, і запис про батька (матір) цієї дитини у Книзі реєстрації народжень провадиться в установленому порядку за вказівкою матері (батька), та для кожної дитини, в якої один або обоє батьків є інвалідами I або II групи - на 20%
     Крім того,  в 2016 році розмір державної соціальної допомоги збільшується на кожну дитину віком до 13 років на 250,0 грн., а на кожну дитину віком від 13 до 18 років – на  500,0 грн.
 

Окремі види соціальних виплат:
 - тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
- державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" 

Більш детальну інформацію ви можете отримати у кабінеті 317 (3 поверх) або за телефоном: 24-01-62   

Розміри допомоги обчислюються, виходячи із прожиткових мінімумів  
 

з 01.01.17

для дітей віком до 6 років – 1355,0 грн.

для дітей віком від 6 років до 18 років – 1689,0 грн.

для працездатних осіб – 1600,0 грн.

для осіб, які втратили працездатність – 1247,0 грн.  

з 01.05.17

для дітей віком до 6 років – 1426,0 грн.

для дітей віком від 6 років до 18 років – 1777,0 грн.

для працездатних осіб – 1684,0 грн.

для осіб, які втратили працездатність – 1312,0 грн.

з 01.12.17

для дітей віком до 6 років – 1492,0 грн.

для дітей віком від 6 років до 18 років – 1860,0 грн

для працездатних осіб – 1762,0 грн.

для осіб, які втратили працездатність – 1373,0 грн.

  

 

 

Про зміни у трудовому законодавстві
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 6 грудня 2016 року № 1774-VIII, що набрав чинності 1 січня 2017 року, змінюється поняття мінімальної зарплати. Під нею матимемо на увазі встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці. Мінімальна зарплата лишається державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств, установ, організацій усіх форм власності й господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці.
Разом з тим виключено норму, за якою до мінімальної зарплати не включаються доплати, надбавки, заохочувальні та компенсаційні виплати.
Розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної заробітної плати.
При обчисленні розміру заробітної плати працівника для забезпечення її мінімального розміру не враховуються доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я, за роботу в нічний та надурочний час, роз’їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат.
Якщо ж нарахована зарплата за виконану місячну норму праці є нижчою за розмір мінімальної зарплати, тоді роботодавець має провести доплату до рівня мінімальної зарплати, яку слід виплачувати щомісяця одночасно з виплатою зарплати.
У разі укладення трудового договору про роботу на умовах неповного робочого часу, а також при невиконанні працівником у повному обсязі місячної (годинної) норми праці мінімальна заробітна плата виплачується пропорційно до виконаної норми праці.
Мінімальний посадовий оклад (тарифна ставка) встановлюється в розмірі, не меншому за прожитковий мінімум, встановлений для працездатних осіб на 1 січня календарного року (у 2017 році — 1600 грн).
Прикінцевими та перехідними положеннями вищеназваного Закону передбачено, що мінімальна зарплата після 01 січня 2017 року не застосовується як розрахункова величина для визначення посадових окладів та заробітної плати працівників й інших виплат; як розрахункова величина в колдоговорах та угодах усіх рівнів.

До уваги керівників підприємств, установ та організацій, сторонам, які уклали колективні договори й угоди, у тримісячний строк привести їх норми у відповідність із цим Законом згідно із законодавством.
До внесення змін до колективних договорів й угод всіх рівнів щодо незастосування мінімальної заробітної плати як розрахункової величини вона застосовується у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

За консультаціями звертайтеся в управління соціального захисту населення за адресою: провулок Каштановий 5 (телефон 3-01-10).

  

 

 Нове визначення поняття «мінімальна заробітна плата» з 2017 року  

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06.12.2016 № 1774-VIII

 (Закон № 1774) викладено в новій редакції визначення поняття «мінімальна заробітна плата» в Кодексі законів про працю України (КЗпП) та Законі України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР (далі — Закон № 108). Так, мінімальна заробітна плата — це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці. Мінімальна заробітна плата встановлюється одночасно в місячному та погодинному розмірах.

 

Донині мінімальна зарплата визначалася як розмір зарплати за просту некваліфіковану працю, нижче якого не могла провадитися оплата.
З нового року прив’язки до некваліфікованої праці визначення «мінімалки» не містить.
Донині до мінімальної заробітної плати не включалися доплати, надбавки, заохочувальні та компенсаційні виплати. У новій редакції статті 95 КЗпП цю норму виключено…
При цьому заробітна плата, як і раніше, підлягатиме індексації у встановленому законодавством порядку.
Розмір мінімальної зарплати у місячному розмірі — 3200 грн. — установлено Законом про Держбюджет 2017 (від 21.12.2016 № 1801-VIII)
Застосовувати нове визначення мінімальної зарплати, вміщене в КЗпП, слід з огляду на Закон № 108. Його доповнено статтею 3-1, якою визначено гарантії забезпечення мінімальної заробітної плати.
Так, розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної заробітної плати.
При обчисленні розміру заробітної плати працівника для забезпечення її мінімального розміру не враховуватимуться доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я, за роботу в нічний та надурочний час, роз’їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат.
Натомість інші виплати як-от надбавка за інтенсивність праці, використання в роботі іноземних мов, можуть ураховуватися.
Якщо нарахована заробітна плата працівника, який виконав місячну норму праці, є нижчою за законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати, роботодавець має провести доплату до рівня мінімальної заробітної плати і виплатити її одночасно з виплатою заробітної плати.
Також унесено зміни до КЗпП та Закону № 108 щодо визначення системи оплати праці, зокрема, системами оплати праці є тарифна та інші системи, що формуються на оцінках складності виконуваних робіт і кваліфікації працівників. Тарифна система оплати праці включатиме: тарифні сітки, тарифні ставки, схеми посадових окладів і професійні стандарти (кваліфікаційні характеристики).
Мінімальний посадовий оклад (тарифна ставка) встановлюватиметься у розмірі, не меншому за прожитковий мінімум, встановлений для працездатних осіб на 1 січня календарного року.
Також визначено відповідальність за недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод у її проведенні у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, а при перевірці фактів порушень, зазначених у абзаці 2 частини 2 статті 265 КЗпП — у 100-кратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення.

Законом № 1774:
·       внесено зміни до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР та надано органам місцевого самоврядування повноваження у сфері контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення, зокрема, проведення перевірок на підприємствах, в установах та організаціях, що перебувають у комунальній власності відповідної територіальної громади, а також ініціювання проведення перевірок на підприємствах, в установах та організаціях, що не перебувають у комунальній власності, а також фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників;
·       внесено зміни до Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII, якими встановлено мінімальний розмір посадового окладу державних службовців залежно від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня календарного року.
·            Окрім того, Законом № 1774 установлено, що мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовуватиметься:
·         як розрахункова величина для визначення посадових окладів та заробітної плати працівників та інших виплат. До внесення змін до законів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати як розрахункової величини вона застосовуватиметься у розмірі 1600 грн.;
·       для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг. До внесення змін до законодавчих та інших нормативно-правових актів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг вона застосовуватиметься у розмірі 1600 грн.;
·       у колективних договорах та угодах усіх рівнів. Сторонам, які уклали колективні договори і угоди, у тримісячний строк необхідно привести їх норми у відповідність із Законом № 1774 згідно із законодавством. До внесення змін до колективних договорів і угод усіх рівнів щодо незастосування мінімальної заробітної плати як розрахункової величини вона застосовується у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
 

Закон № 1774 набирає чинності з 01.01.2017. 
 
Начальник управління
О В.Ніколаєнко
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  На які чекати штрафи з 01 січня 2017 року  

за неналежне оформлення трудових відносин
Як відомо, з 01 січня 2017 року значно підніметься розмір мінімальної  заробітньої плати, який становитиме 3200 грн. А отже значно підвищаться штрафи за неналежне оформлення трудових відносин, розмір яких прямо пропорційно залежить від мінімальної зарплати.
Нагадуємо, що трудові відносини роботодавця із працівником розпочинаються з:
укладання трудового договору, який оформлюється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення податківців про прийняття працівника на роботу.
Повідомлення подається власником підприємства або уповноваженим ним органом (особою) чи фізособою до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника ЄСВ до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
- засобами електронного зв’язку з використанням ЕЦП відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше, ніж із п’ятьма особами.
Відповідно до Закону №77-VIII були внесені докорінні зміни до статті 265 КЗпП щодо відповідальності за порушення законодавства про працю.
Крім того, 10 лютого 2016 року набула чинності постанова КМУ від 03.02.2016 р. №55, якою внесено зміни до постанови КМУ від 17.07.2013 р. № 509 «Про затвердження Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення».
11 березня поточного року набув чинності наказ Мінсоцполітики від 02.02.2016 р. №67, яким затверджено форму постанови про накладення штрафів посадовими особами Державної служби з питань праці.
Фінансові штрафи - це штрафи, які накладаються на розрахунковий рахунок роботодавця. До речі, ці штрафи накладаються не тільки на юридичних осіб, але й на роботодавців – фізичних осіб – підприємців.
З 01 січня 2017 року, юридичні та фізичні особи-підприємці, які використовують найману працю, будуть нести відповідальність у таких розмірах:
1) 30 мінімальних зарплат, за кожного працівника, це 96 000 грн. (якщо мінімальна зарплата 3200 грн.) за наступні порушення:
• фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору;
• оформлення працівника на неповний робочий час, у разі фактичного виконання роботи повний робочий час;
 • виплату заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску.
2) 10 мінімальних зарплат, за кожного працівника, це 32 000 грн. за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Наприклад, за не оплату роботи в нічний час, роботу в вихідний або святковий день, понадурочну роботу та інші питання оплати праці.
3) 3 мінімальні зарплати, - це 9600 грн. за порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі.
4) 10 мінімальних зарплат, за кожного працівника, це 32 000 грн. за недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про альтернативну (невійськову) службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».
5) 1 мінімальна зарплата (3200 грн.) за порушення інших вимог трудового законодавства, крім передбачених вище.
Крім того, у Держпраці наголошують, що підприємству треба приділити дуже велику увагу правильному оформленню наказів про прийняття працівників на роботу, оскільки за можливе визнання недійсного наказу підприємству загрожує штраф у 96000 грн.
А якщо наказ оформлений правильно, але підприємство несвоєчасно повідомило фіскальну службу про прийняття працівника на роботу, то таке порушення коштуватиме підприємству 3200 грн.
Фактичний допуск одного працівника до роботи без трудового договору (або без наказу) може обійтись у 65 000 грн. (48000 грн. фінсанкції + 17000 грн. адмінштраф) плюс виплата такому працівникові заробітної плати у розмірі не нижче середньої зарплати за відповідним видом економічної діяльності у регіоні у відповідному періоді.
Штрафи накладає Держпраці, на підставі винесених постанов, в ході планової чи позапланової перевірки роботодавця. Виконання цих постанов покладається на Державну виконавчу службу.
Крім того, статтю 41 КУпАП законодавець оновив, доповнюючи адміністративну відповідальність новим штрафом від 8 500 грн. до 17 000 грн. за фактичний допуск працівника без трудового договору.
Отже, фактичний допуск одного працівника до роботи без трудового договору (= без наказу) може коштувати 113000 грн. (96000 грн. + 17000 грн.) + виплата такому працівникові заробітної плати у розмірі, не нижче середньої заробітної плати, за відповідним видом економічної діяльності у регіоні у відповідному періоді.
А ненаправлення повідомлення до фіскальної служби про прийняття працівника на роботу (або несвоєчасне направлення) коштує 3200 грн. фінансового штрафу і до 1700 грн. адміністративного штрафу.
У зв’язку із набуттям чинності з 01.01.2017 р. Закону України від 06.12.2016 № 1774-VIII „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України“  Державна служба України з питань праці повідомляє.
Починаючи з 01.01.2017 р. статтею 265 КЗпП запроваджені фінансові санкції стосовно юридичних та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю, за недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод у її проведенні у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення (9600 гривень).
У разі, якщо недопущення до перевірки з питань допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору , оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати без нарахування та сплати ЄСВ та податків розмір штрафу складе 100 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення (320000 гривень).
Крім того, у зв’язку із встановленням розміру мінімальної заробітної плати на рівні 3200 гривень Законом України „Про державний бюджет на 2017 рік“ значно збільшені розміри штрафних санкцій за порушення законодавства про працю, передбачені статтею 265 КЗпП.
Так,  у разі фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договоруоформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати ЄСВ та податків розмір штрафної санкції складатиме 96 000 гривень за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.

За порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі розмір штрафу складатиме 9600 гривень.

Недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці тягне за собою штраф у розмірі 32 000 гривень за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.

У разі недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України “Про військовий обов’язок і військову службу”, “Про альтернативну (невійськову) службу”, “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, штраф складатиме    32000 гривень за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.  

Порушення інших вимог трудового законодавства, крім передбачених абзацами другим – сьомим  частини другої статті 265 КЗпП, загрожує роботодавцям штрафом у розмірі    3200 гривень.