Головна | Інформація для учасників АТО та вимушених переселенців | Цивільний захист та безпека життєдіяльності населення |
Про початок проведення пероральної імунізації на території Миколаївської області буде додатково повідомлено.
Коротка інструкція по заповненню плану НАССР Формат: PDF | Добавлен: 23/08/2020 17:03:32 |
597Kb скачать |
Пам'ятка при отруєні бджіл Формат: PPT | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47 |
2714Kb скачать |
Постанова № 17 Головного державного санітарного лікаря України Формат: PDF | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47 |
608Kb скачать |
Постанова № 18 Головного державного санітарного лікаря України Формат: PDF | Добавлен: 23/08/2020 17:03:47 |
767Kb скачать |
Грип птиці Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:45 |
63Kb скачать |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ОПЕРАТОРІВ РИНКУ З ВИРОБНИЦТВА ТА ОБІГУ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:45 |
28Kb скачать |
Ботулізм – це вкрай небезпечно! Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:45 |
22Kb скачать |
Спалах ботулізму в Україні: все, що потрібно знати про смертельну хворобу Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:45 |
51Kb скачать |
БОТУЛІЗМ АТАКУЄ Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:45 |
33Kb скачать |
Пам’ятка для населення щодо профілактики ботулізму Формат: PDF | Добавлен: 23/08/2020 17:03:45 |
128Kb скачать |
Надання адміністративних послуг Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:32 |
43Kb скачать |
ПАМЯТКА ДЛЯ БДЖОЛЯРІВ ветеринарно-санітарні вимоги, обов’язкові для виконання Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:25 |
28Kb скачать |
ПАМ»ЯТКА ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:27 |
28Kb скачать |
Система НАССР: хто має розробляти та в які строки Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:24 |
16Kb скачать |
Про порядок отримання ветеринарних документів Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:38 |
14Kb скачать |
ОБЕРЕЖНО! Менінгококова інфекція Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:44 |
25Kb скачать |
Гострі кишкові інфекції: симптоми та профілактика Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:44 |
31Kb скачать |
«Щодо державної реєстрації потужностей операторів ринку харчових продуктів первинного виробництва» Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:23 |
26Kb скачать |
Профілактика гострих кишкових інфекцій та отруєнь Формат: DOCX | Добавлен: 23/08/2020 17:03:38 |
17Kb скачать |
ЗАЯВА про державну реєстрацію потужності Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:30 |
56Kb скачать |
Додаткова інформація про оператора ринку та потужність Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:30 |
31Kb скачать |
ПАМЯТКА ДЛЯ БДЖОЛЯРІВ ветеринарно-санітарні вимоги, обов’язкові для виконання Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:22 |
28Kb скачать |
Вимоги щодо пасік в весняний період Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:22 |
26Kb скачать |
Бджоли відіграють важливу роль в сільському господарстві як запилювачі квіткових рослин. Формат: DOC | Добавлен: 23/08/2020 17:03:22 |
41Kb скачать |
Ваші права
Згідно Закону, який захищає інтереси та права громадян, Ви – як покупці (споживачі), маєте право вимагати від продавця необхідної та достовірної інформації, щодо продукції яка Вас цікавить та бути вільним у своєму виборі. Отримувати продукцію, яка не зашкодить Вашому здоров’ю, навколишньому середовищу та не завдасть шкоди майну.
У випадку придбання не якісного товару – відремонтувати товар, замінити на аналогічний (новий) або повернути сплачену за товар грошову суму. При покупці товару споживачі зобов’язані:
- перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації;
- в разі необхідності роз’яснення умов та правил використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця.
Продаж товарів, на яких строк придатності не зазначено або зазначено з порушенням вимог нормативних документів, а також товарів, строк придатності яких минув, забороняється.
Продавець в свою чергу, на вимогу споживача зобов’язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.
При придбанні товару довгострокового терміну вжитку вимагайте надання гарантійного талону, оформленого відповідним чином. Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або на етикетці чи в будь-якому іншому документі, що додається до продукції.
При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті.
При обмінні товару його гарантійний строк обчислюється заново від дня обміну.
У разі придбання товару неналежної якості:
У разі придбання споживачами продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов’язаний замінити їх на товар належної якості або повернути сплачені вами гроші, якщо недоліки виявлено у межах строку придатності.
Вимоги споживача, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Ви маєте право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Ваші права при придбанні товару належної якості:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з
інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Ви можете обміняти товар належної якості протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Ваші права на інформацію про продукцію:
Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуг).
Майнова відповідальність за шкоду, завдану дефектною продукцією або продукцією неналежної якості.
Шкода, завдана життю, здоров’ю або майну споживача дефектною продукцією або продукцією неналежної якості, підлягає відшкодуванню в повному обсязі, якщо споживач доведе:
- наявність шкоди;
- наявність дефекту в продукції;
- наявність причинно-наслідкового зв’язку між такими.
Права споживача у сфері торговельного та інших видів обслуговування.
За всіма споживачами однаковою мірою визначається право на задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів обслуговування.
Споживач має право на перевірку якості, безпеки, міри, ваги та ціни продукції, що придбавається, демонстрацію безпечного і правильного її використання.
Судовий захист прав споживачів:
Захист прав споживачів, передбачених законодавством, здійснюється судом.
При задоволенні вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної (немайнової) шкоди.
Споживачі звільняються від сплати державного мита за позовами, що пов’язані з порушенням їх прав.